Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Centrale deurvergrendeling werkt niet goed bestuurderskant

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2018
    Posts
    39
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Centrale deurvergrendeling werkt niet goed bestuurderskant

    Ik heb een probleem met mijn centrale deurvergrendeling. Het betreft een 80 b4 1994

    aan de bestuurderszijde gaat met de sleutel alleen nog maar deze deur van zijn vergrendeling af. Bij de bijrijderskant werkt alles wel zoals het hoort. Zijn alle deuren ontgrendeld en sluit ik af met de sleutel aan de bestuurderszijde gaan wel alle deuren en klep op slot.

    ik denk dus dat het alleen in de deur zit aan bestuurderszijde. Misschien een lekkage in de luchtleiding ?.

    iemand tips wat het probleem kan zijn, eventueel een how-to-do om dit probleem op te lossen

    groet wim

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2013
    Posts
    1.117
    Kudos
    2
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: Centrale deurvergrendeling werkt niet goed bestuurderskant

    Dat kan heel goed. Bij mij zit er een lekkage in de leiding aan de kofferbakkant. Het functioneert nog wel, maar ik hoor de lucht ontsnappen. Die van mij is er ook een uit 1994 trouwens.

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2007
    Posts
    327
    Kudos
    3
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Centrale deurvergrendeling werkt niet goed bestuurderskant

    Loopt een luchtslang langs de vergrendeling bij de achterklep van de Coupe. Zal bij een sedan denk ik ook ongeveer zo gebouwd zijn. Bij mij door het kofferbak lampje in 20 jaar tijd krokant gebakken en daardoor was de slang lek. Even ingekort en weer aangesloten: werkt weer als nieuw ;-)
    Laatst gewijzigd door Marinus; 27-10-18 om 14:05.
    Groeten uit een immer zompig De Meern

  4. #4
    MVR's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2011
    Posts
    1.312
    Kudos
    250
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Centrale deurvergrendeling werkt niet goed bestuurderskant

    Waarschijnlijk een kabelbreuk in het scharnierpunt van de deur. Ik zou het rubber tussen de deur en carroserie even losschuiven en de bedrading goed bekijken. Anders even de deurbekleding eraf en de bedrading vanaf het vacuumpompje naar de stekker onder het dashboard uitpiepen.
    I want to die peacefully in my sleep, like my grandfather.. Not screaming and yelling like the passengers in his car.
    Audi c@briolet 2.8 V6

  5. #5
    Arnout's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.431
    Kudos
    35
    Auto
    Audi RS2
    Land
    Land

    Standaard Re: Centrale deurvergrendeling werkt niet goed bestuurderskant

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Paudio Bekijk Berichten
    Dat kan heel goed. Bij mij zit er een lekkage in de leiding aan de kofferbakkant. Het functioneert nog wel, maar ik hoor de lucht ontsnappen. Die van mij is er ook een uit 1994 trouwens.
    Volgens mijn Audimonteur is het zuigertje van het tankklepje een eerste verdachte. Was bij mijn B3 ook de oorzaak van lekkage. Daar is nog redelijk makkelijk bij te komen.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    1991 Audi 80 1.6, 1994 Audi Avant RS2
    Leasert: nu: 2018 Hyundai Ionic Electric; ex: 2013 Chevrolet Volt LTZ, 2009 Audi A3 SB 1.4T


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •