Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Elektrisch schema of informatie B2 '86

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2018
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Elektrisch schema of informatie B2 '86

    hallo, mijn instrumentenpaneel werkt niet goed (verlichting, klok en brandstofmeter). nu heb ik het paneel gedemonteerd, alleen ik heb het idee dat er een vorige eigenaar zelf al heeft geprobeerd om op een 'aparte' manier de verlichting te laten werken. er lopen kabels naar zelf ingebouwde schakelaars, en zelf getrokken kabels van de accu naar de 12v sigaretten plug. ik wil zelf alles graag zo netjes mogelijk laten werken, ik ben een zoektocht begonnen naar een nieuw tellerpaneel, en ik hoop dat hier misschien iemand is die mij kan helpen met een elektrisch schema (?)
    ook vroeg ik mij af of ik een tellerbak van een benzine in mijn diesel kan zetten, werkt de toerenteller dan bijvoorbeeld ook?
    groet, Willem
    IMG_4265.jpgIMG_4264.jpg

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Elektrisch schema of informatie B2 '86

    Dat laatste werkt niet. Een diesel werkt heel anders dan een benzinemotor qua signaal voor de toerenteller. De bakverhoudingen zijn ook anders dus de snelheidsmeter gaat ook afwijken.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard Re: Elektrisch schema of informatie B2 '86

    Zitten er geen stroomschemas in dat boek waar ik je net naar had verwezen?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •