Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Portierslot (palletje) mechanisme defect

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2018
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Portierslot (palletje) mechanisme defect

    Het gaat om mijn Audi 80 GT, b2, 1986.

    Sinds gister is het mechanisme om de rechtervoor portier van binnen op slot te doen losgeraakt. Dit is het palletje wat je naar beneden duwt en omhoog trekt met de 2 bijbehorende staal draden en het plastic stelstuk.

    Her en der al het forum doorgespit opzoek naar oplossingen maar ik kom er helaas niet uit. Dus een bericht hier.

    Deur opengehaald en ook gekeken hoe het bij het linker portier eruitziet. Maar ik krijg het plastic stelstuk met geen mogelijkheid weer vastgeklikt in de binnenkant van het rechter portier. Echt een lastig priegelwerkje. Het lijkt er nu op dat er helemaal geen plek is om de klemvoetjes van het witte plastic stelstuk ergens omheen te klemmen. Wat wel duidelijk zichtbaar is bij het linker portier.

    Vraagbaak en Haynes hebben geen gedetailleerde tekeningen mechanisme. Nu vraag ik mij af of iemand een gedetailleerde tekening of beschrijving heeft hoe dit mechanisme weer terug vast te zetten?

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2018
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: Portierslot (palletje) mechanisme defect

    Opgelost!
    Door het slot los te maken kom het plastic stelstuk weer op zijn plek geklemd worden.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •