Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Wielen 80 B1 1977

  1. #1

    Standaard Wielen 80 B1 1977

    Beste Audi forummers,

    Sinds aantal maanden ben ik in het bezit van een Audi 80 uit 1977. De vorige eigenaar heeft de originele achterwielen laten verbreden tot-aanlopens-toe en dat is niet helemaal mijn smaak. Vandaar dat ik op zoek ben naar een andere set.

    Nu heb ik 2 sets geprobeerd, ET40 en ET45 maar ze zitten steeds tegen de 'vleugel' van de remklauw aan (zie foto) waardoor de velg er niet op kan.

    De originele velg is ook ET45 13" maar heeft een bolling om niet tegen de remklauw te lopen. Vandaar heb ik een aantal vragen:

    - Heeft een velg met een dergelijke bolling een specifieke benaming?
    - Weet iemand wat het model velg (met chrome kappen) is die nu op mijn auto liggen? Ik weet dat ze ook geleverd zijn op de Passat B1.
    - Heeft iemand toevallig iets moois in de aanbieding (omgeving Eindhoven/Oss) wat waarschijnlijk wel past?

    Ik ben erg benieuwd of jullie me kunnen helpen, vast bedankt!


    Foto's in de bijlage.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Wielen 80 B1 1977

    Zijn dezelfde velgen als van de Golf I. Die kun je vast nog wel ergens scoren op marktplaats. Let wel op de breedte, VW heeft ze in verschillende maten geleverd.
    Laatst gewijzigd door tom; 13-05-20 om 18:06.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard Re: Wielen 80 B1 1977

    Ah. ja je hebt gelijk! De zoektocht kan weer beginnen...

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •