Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: 80 B3 indicatielampje verlichting stuk?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2020
    Posts
    60
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard 80 B3 indicatielampje verlichting stuk?

    Hallo ik heb een simpele vraag, heb de auto nog niet lang dus weet nog niet wat deze allemaal 'hoort' te doen. Als het stadslicht en/of dimlicht aan staat, (kleine hendel links op de stuurkolom omhoog) hoort er dan een groen indicatie lampje in het combi-instrument te branden? Ik zie namelijk geen indicatie. De rode achtergrond verlichting brand wel en alle lampen buitenzijde doen het verder prima.
    1988 Audi 80 (B3) 1.8 Automaat | Zermattsilber | Blauw serret velours interieur.
    Instagram: audi88nl

  2. #2
    Arnout's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    03 2004
    Leeftijd
    49
    Posts
    1.431
    Kudos
    35
    Auto
    Audi RS2
    Land
    Land

    Standaard Re: 80 B3 indicatielampje verlichting stuk?

    Nee, er brandt geen lampje als de verlichting aan is. Blijkbaar vond Audi het voldoende duidelijk dat de lampen aan zijn door het branden van de dashboard verlichting.
    Wel zou je een zoemer moeten horen als je de deur open doet en de lichten staan nog aan, als de auto niet op contact staat.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    1991 Audi 80 1.6, 1994 Audi Avant RS2
    Leasert: nu: 2018 Hyundai Ionic Electric; ex: 2013 Chevrolet Volt LTZ, 2009 Audi A3 SB 1.4T

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2020
    Posts
    60
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard Re: 80 B3 indicatielampje verlichting stuk?

    Okee dank, dan weet ik dat ook weer. Dat van die zoemer moet ik de volgende keer even checken dan. (Auto is momenteel geschorst en staat 200km verderop bij familie in de schuur gestald).
    1988 Audi 80 (B3) 1.8 Automaat | Zermattsilber | Blauw serret velours interieur.
    Instagram: audi88nl

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •