Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Kentekenplaathouder achter B4 op B3

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2020
    Posts
    60
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard Kentekenplaathouder achter B4 op B3

    Gaat om de zwarte 'kentekenplaat-bak' die bij de B4 tussen de achterlichten zit. Past deze ook 1 op 1 op de B3? Ik zie dit vaak op foto's. Heb er een op het oog maar de aanbieder beweert dat de achterlichten van de B4 anders zijn. Ik dacht dat de binnenste achterlichten enkel grijs waren (B4) ipv wit bij de B3 maar hetzelfde van vorm?
    1988 Audi 80 (B3) 1.8 Automaat | Zermattsilber | Blauw serret velours interieur.
    Instagram: audi88nl

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Kentekenplaathouder achter B4 op B3

    Volgens mij past dat niet, maar die bak was er ook als accessoire voor de type 89. Heb ik op een van mijn auto's gehad.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2020
    Posts
    60
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard Re: Kentekenplaathouder achter B4 op B3

    Ja dat nummer heb ik op 7ZAP gevonden maar die is nergens meer te vinden. Enig idee wat er dan precies anders aan is? Zijn de kentenplaatverlichtingslampjes verplaatst ofzo op de B4? Misschien is dat te dremelen o.i.d.
    1988 Audi 80 (B3) 1.8 Automaat | Zermattsilber | Blauw serret velours interieur.
    Instagram: audi88nl

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Kentekenplaathouder achter B4 op B3

    Volgens mij is de hele vorm anders. Ik heb het wel eens vergeleken gezien, maar dat is jaren geleden.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2020
    Posts
    60
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard Re: Kentekenplaathouder achter B4 op B3

    Dan vrees ik dat het het hele middendeel vd achterklep schuren, plamuren en spuiten wordt. De huidige kentekenplaathouder drukt al 33 jaar tegen de lak, heeft een rand gevormd en dat begint er nu achteruit te 'blijnen'. Voor de rest is de klep goed dus wilde het tectyleren en camoufleren met die zwarte bak.
    1988 Audi 80 (B3) 1.8 Automaat | Zermattsilber | Blauw serret velours interieur.
    Instagram: audi88nl


  6. #6
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Kentekenplaathouder achter B4 op B3

    Een stukje wrappen kan ook, lijkt me niet erg lelijk.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2020
    Posts
    60
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard Re: Kentekenplaathouder achter B4 op B3

    Ben bang dat dat te dun is waardoor je dan in het licht nog steeds de plekjes ziet. De plaat heeft er ook nog altijd iets scheef opgezeten waardoor een grotere kentenplaathouder het ook net niet camoufleert.
    1988 Audi 80 (B3) 1.8 Automaat | Zermattsilber | Blauw serret velours interieur.
    Instagram: audi88nl

  8. Ad
  9. #8

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2020
    Posts
    60
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard Re: Kentekenplaathouder achter B4 op B3

    Tot mijn verbazing bij een sloperij hier in de buurt op 12 juli een nette witte B3 binnengekomen waar zo'n ding op zat! Er zitten twee beschermrubbers op die de onderkant van de achterklep beschermen, verder zit het met zwarte kneedkit. Heb hem er intact af kunnen halen voor de prijs van € 8,- daar kan ik niet eens 1 spuitbus voor kopen! Heb hem ontdaan van alle vergane kitresten en grondig schoongemaakt. Binnenkort maar eens monteren.
    1988 Audi 80 (B3) 1.8 Automaat | Zermattsilber | Blauw serret velours interieur.
    Instagram: audi88nl

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •