Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Tips voor vastzetten stangetje in deur

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2018
    Leeftijd
    54
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Tips voor vastzetten stangetje in deur

    Ik heb laatst de deurgreep vervangen van de linkerdeur, het werd allemaal wat minder. demonteren en monteren was niet zo moeilijk, het wijst zich vanzelf, maar het vastklemmen van het stangetje van deurgreep naar het slot ging dus niet. Het is dat stangetje welke met de "haak" in dat plastick busje gedrukt moet worden, en datzelfde busje heeft ook een klem die om het verticale deel van de stang klemt om ervoor te zorgen dat het stangetje niet uit het busje floept. Na veel gepiel, en je doet het vooral op gevoel, dacht ik dat het stangetje wel geklemd was. Paar keer testen, alles goed vastzetten, deurpaneel er weer goed op, deur dicht, weer open willen doen, en jawel, stangetje toch weer los.
    Wat is de beste manier om dat klemmetje er weer goed op te draaien? Ik heb het originele busje/klemmetje er op zitten.

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Tips voor vastzetten stangetje in deur

    Als je denkt dat hij goed zit, moet hij nog een beetje verder geduwd worden. Best lastig inderdaad omdat je niet goed ziet wat er gebeurt.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •