Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: B3 onderdelen niet meer te bestellen bij dealer. Hoe onderdeelnummers achterhalen?

  1. #1

    Standaard B3 onderdelen niet meer te bestellen bij dealer. Hoe onderdeelnummers achterhalen?

    Beste mede forumleden,

    Sinds kort ben ik de trotse eigenaar van een gouden Audi 80 B3 uit 1987, 1.8 benzine, 4 bak handgeschakeld en motorcode RU. Hiervan wil ik de motorsteunrubbers en achterasrubbers gaan vervangen. Ik loop echter tegen het probleem aan dat de dealers de onderdelen aan de ene kant niet meer kunnen bestellen en aan de andere kant de oen onderdeelnummers ook niet vrij willen geven. Hoe zou ik dit probleem moeten oplossen? Kan iemand mij hiermee helpen?

    Met vriendelijke groet,

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard re: B3 onderdelen niet meer te bestellen bij dealer. Hoe onderdeelnummers achterhalen?

    7zap.com
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard Re: B3 onderdelen niet meer te bestellen bij dealer. Hoe onderdeelnummers achterhalen?

    Echt super super bedankt!! Wow ik wist niet eens dat dit soort websites bestonden! Dit heeft mij geholpen.

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2020
    Posts
    60
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard Re: B3 onderdelen niet meer te bestellen bij dealer. Hoe onderdeelnummers achterhalen?

    Hoi die van mij is van begin 1988 ook met RU-motor maar dan met de 3-traps automaat. Ook ik ben van plan aan de subframe rubbers te beginnen en haal de OEM-nummers van 7zap. Ik sla ook de pagina's steeds op voor het geval dat die site ooit down gaat.

    Overigens moet je voor originele delen bij de VW-dealer zijn, zij leverden en 'deden' destijds deze audi's. Bij de aparte audi-centra (die sinds 15 jaar zoiets bestaan) werkt vrijwel niemand meer die iets van onze auto's weet en staan ze je aan te kijken van 'ga weg'. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
    1988 Audi 80 (B3) 1.8 Automaat | Zermattsilber | Blauw serret velours interieur.
    Instagram: audi88nl

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •