Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 23 van de 23

Onderwerp: B4 2.0 66 kW start soms niet, olielampje brandt soms

  1. #21

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Posts
    80
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: B4 2.0 66 kW start soms niet, olielampje brandt soms

    Een hoop dingen over de werking van de computer en de starter in de Audi zijn me wel duidelijk geworden. Gaandeweg ook gewoon beseft dat ik met een aantal 'zwakke maar niet kapotte schakels' zat. Nu dat de alternator, de polen, de massakabel en de batterij vervangen zijn, werkt het ding gewoon weer zoals het zou moeten.

    Wel moet de originele tellerbak nog hersteld worden. Met de andere gaat die toch rare lampjes geven (oliedruklampje en kvs meter die soms wel/niet werken).

    Ow, en sinds een aanrijding (met vluchtmisdrijf) lekt de radiator en moet hij opnieuw uitgelijnd worden. Maar dan is die volgens mij weer even goed.

  2. #22
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: B4 2.0 66 kW start soms niet, olielampje brandt soms

    Geen ervaring, maar misschien kun je hier iets mee: http://autodashboard.be/
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #23

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Posts
    80
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: B4 2.0 66 kW start soms niet, olielampje brandt soms

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Geen ervaring, maar misschien kun je hier iets mee: http://autodashboard.be/
    Dat is iets dat ik over laat aan de eigenaar van de Audi. Ik heb een hekel aan de jacht naar onderdelen en zo. (moet ik al genoeg doen voor mijn oldtimer).

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •