Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: B2 interieurswap met interieur uit Alfa

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2023
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard B2 interieurswap met interieur uit Alfa

    Goede dag,

    Sinds kort ben ik eigenaar van een audi 80 b2 cc uit 1985.( Naast de audi bezit ik 2 525i uit 1983 en 1988.)

    Het is een hele toffe auto maar heeft wat werk nodig. Het interieur is vervangen door een alfa 156 leren interieur. Dit ziet er leuk uit maar het past allemaal net niet.

    De voorstoelen zitten eigenlijk verrassend goed en zien er niet gek uit in de audi. Zijn wel raar bevestigd met aluminium schuif-profielen en bouten/zelftappers. Dit ga ik binnenkort veranderen door een mooi frame te lassen.

    Weet iemand welke achterbank er goed in past? Het liefst leer of zwarte stof. De alfa bank die er nu in zit is eigenlijk te smal en moeilijk te bevestigen. Daarbij ook loodzwaar.

    Alvast bedankt voor de hulp

    Verstuurd vanaf mijn 2201116PG met Tapatalk

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.845
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: B2 interieurswap met interieur uit Alfa

    Inkoppertje, maar de bank uit een 80 type 81 past het best.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2023
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard Re: B2 interieurswap met interieur uit Alfa

    Dat die uit een b2 81 type past snap ik zelf ook wel. Maar zijn die ook in leer geleverd?

    Verstuurd vanaf mijn 2201116PG met Tapatalk

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.845
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: B2 interieurswap met interieur uit Alfa

    Voor de 90 wel, maar zie er maar een te vinden en dan is het nog maar de vraag of hij bij de rest past. De passende bank laten bekleden met (kunst)leer wat bij de voorstoelen past is een optie, wellicht zijn er passende hoezen te vinden.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •