Wat is het onderdeelnummer?
Beste forum leden,
Ik heb een vraag over de aanschaf van een nieuwe gasklep positie sensor voor mijn 2.0 liter ABT motor.
Bij de APK was de CO waarde te hoog en dat komt door een afwijking in de gks(gasklep sensor)
Tot mijn verbazing is er geen nieuwe te vinden , alleen een gedigitaliseerde uit Rusland., helaas is zaken doen met Rusland onmogelijk.
geworden.
Weet iemand nog een adres voor een nieuwe?
Of is de sensor voor een 1.8 Golf / Jette ook toepasbaar?
Alvast dank voor de eventueel feedback
Michael en Steven, het onderdeel nr moet ik even nakijken..
Wat Rusland betreft lukt het mij niet om geld en of Bitcoin of iets dergelijks over te maken. Naar mijn inzicht (welke niet erg groot is op dit gebied)..lijkt het allemaal aardig dicht getimmerd...
.
Dat klopt idd, het moet ook via via, heb zelf de mogelijkheid om het naar een PayPal account in Kazachstan te kunnen overmaken die weer een kennis is van de desbetreffende in Rusland. Post vanuit Rusland en wit-rusland is geen probleem, duurt alleen verrekte lang, vanuit Nederland kun je alleen naar Wit-rusland versturen via PostNL. Als je er uiteindelijk niet uitkomt met het onderdeel binnen de EU te vinden wil ik best helpen.
Verstuurd vanaf mijn 2107113SG met Tapatalk
Ik heb net stickers voor in m‘n motorruimte in Wit Rusland gekocht. De verkoper kon niet meer verkopen op eBay en heeft daarom een eigen webshop gemaakt. PayPal gaat nu, maar hij moest daarvoor een rekening openen bij één van de banken die niet geblokkeerd is door Swift. Post naar CH ging 2 weken.
Njet. Hij heet Aliaksei (achternaam noem ik niet).
Zijn website is www.luboparts.com