Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: instrumenten paneel Audi 80 2,8

  1. #1

    Standaard instrumenten paneel Audi 80 2,8

    Ik ben in bezit gekomen van een instrumenten paneel van een Audi 80 (b4)2,8 6 cilinder (uit Duitsland)

    Mijn vraag past deze en werk deze

    Wat moet ik veranderen om deze goed laten functionneren

    is compleet met boordcomputer en Auto check

    Ik heb een Audi 80 (B4) 2ltr 66 kw van 1993

    Graag reacties omtrend plaatsing en eventuele tip,s

  2. #2
    2.3
    Guest

    Standaard

    Hij past en werkt iig,alleen de toerenteller zal een andere waarde aangeven aangezien jij een 4 cilinder heb en de unit uit een 6 cilinder komt.

    Mogelijk zit hiervoor wel een dipswitch op zodat je dat kan omzetten.

    Maw : Er zit sowieso een dipswitch op,alleen ik weet niet of hij daar daadwerkelijk voor is,ik blijf altijd van zulke dingen af.
    Never change a winning team zullen we maar zeggen .

    De minicheck zul je waarschijnlijk nu ook al in je b4 hebben zitten dus die werkt gelijk.
    De BC is een ander lastig verhaal,waar ik je tevens ook niet verder mee kan helpen.
    Het enige wat ik je kan vertellen is dat je een ruitenwisserhendel moet kunnen bemachtigen met een knopje eraan om de BC te kunnen bedien.
    Tevens heb ik de bediening ook wel eens gezien tussen de knoppen van de achteruitverwarming e.d.

    Gefeliciteerd met je aankoop,die unit's zijn best schaars en gaan meestal voor een flink bedrag weg.
    Mag ik vragen wat je ervoor betaald heb?

    Overige vragen mogen natuurlijk gesteld worden,succes met de inbouw .

  3. #3

    Standaard

    van een 6 cilinder hebben 1 centrale stekker voor alle 3 de tellers,normale hebben geloof ik 3 stekkers,klopt dat? als je hem weg doet geef maar een gil
    All women are the same, they just look different so you know which ones yours

  4. #4
    2.3
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quattro_king
    van een 6 cilinder hebben 1 centrale stekker voor alle 3 de tellers,normale hebben geloof ik 3 stekkers,klopt dat? als je hem weg doet geef maar een gil
    Een 5 cilinder heeft idd 3 stekkers,dat wist ik dan weer niet.


    P.S. Hout komt morgen binnen .

  5. #5
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Klopt. Misschien is er met twee instru-panelen wat samen te hobbyen?

    Autocheck is overigens zeker geen standaard op de 2.3, als je dat erbij moet bouwen heb je een andere printplaat nodig.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •