Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910
Resultaten 181 tot 184 van de 184

Onderwerp: Nieuwe pookhoes

  1. #181

    Standaard Re: Nieuwe pookhoes

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Arnout Bekijk Berichten
    Toch nog maar even het grote pookhoezenthema naar boven gegooid. Ik heb onlangs bij een 91-er typ89 en een 94-er B4 de hoezen vervangen, en bij beide alleen het schroefje achter het klepje losgehaald en het frame incl hoes eruit kunnen halen.
    Nou ja, eerlijk is eerlijk, bij de eerste poging (typ89) heb ik de middenconsole los gehaald en kwam er later achter dat het zoals eerder al stond bij een Typ89 ook simpel kan.
    Iemand nog ideeen hoe het bij een 96-er A6 C4 zit?

    Groeten,
    Arnout
    De schroef zit wel goed verstopt achter het klepje. Ik dacht eerst dat het boutje bedoelt werd. Het schroefje zit rechts in de gleuf bovenaan het vakje.

    Was heel goed te doen zo, mijn Avant is weer wat netter

  2. #182

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2006
    Posts
    128
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Nieuwe pookhoes

    Na 4 jaar maar weer eens wat posten in dit topic. Vandaag heb ik mijn pookhoes vervangen. 3 minuten werk! Tot mijn verbazing zag ik dat er in 92 2 soorten leer gebruikt zijn?!?! Mijn vervangingshoes is origineel Audi maar van veel dikker leer. Hierbij het resultaat:

    pook2.jpgpook 1.jpg

  3. #183

    Standaard Re: Nieuwe pookhoes

    Kleine moeite inderdaad, maar het staat meteen een stuk frisser
    Present: Skoda Octavia III Combi 1.4 TSI EBL / 1986 Audi 90 type81
    Past: 2009 Audi A3 1.4 TSI S-tronic 1998 Audi A4 1.8 5V 1988 Audi 80 1.8S 1987 Audi 80 1.8 1983 Audi 80 1.6 CL

  4. #184

    Standaard Re: Nieuwe pookhoes

    Keurig, ik heb de leren zak bij Hartog laten vernieuwen twee jaar terug. Ziet er mooi uit ! Wel appart dat er verschil in zit...
    Op zoek naar een Audi

Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •