Pagina 4 van 10 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
Resultaten 61 tot 80 van de 184

Onderwerp: Nieuwe pookhoes

  1. #61

    Standaard

    Yup!

    (Had ik ergens Centerparcs gezegd dan?)
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  2. #62
    flevoland_Willem
    Guest

    Standaard

    Nee dat was een wilde gok

  3. #63

    Standaard

    Jongens, bedankt voor de tip. Ik heb ook een nieuwe hoes ingebouwd vanmorgen, en het ziet er weer gelikt uit. Ik heb hem bij de dealer gekocht: E 25,35. Dan heb je wel kunstleer. Maar dat was ie al, dus het ziet er alleen maar vertrouwd uit.

    Wat ik me wel afvraag is die Duitse aanbieders, op bv. Ebay, die nieuwe lederen hoezen aanbieden voor E 15,00! Ik kan het me haast niet voorstellen, want een stuk leer van die afmetingen is al duurder. Iemand een idee hoe dat zit? Misschien van een vrachtwagen afgevallen ofzo...

  4. #64
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.877
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Er zijn verschillende kwaliteiten leer, en dit kan prima gemaakt worden van afvalstukjes.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom
    Er zijn verschillende kwaliteiten leer.
    en verschillende afwerkingen.
    bij de ene is het wat afgeraffeld en dus minder goede kwaliteit.


  6. #66

    Standaard

    Hehehe, ik heb een paar keer 26.000 kg bloederige koeienkoppen uit Frankrijk mogen halen, zonder inhoud weliswaar.

    Het schijnt dat je daar netaan een klomp of zo van kunt maken. Dit leer zal idd wel niet zo duur zijn, en prima geschikt voor gebruik in een hoesje als dit!


    Ik ga vandaag of morgen contact opnemen met de Duitser aan de hand van bovenstaande lijst, hij heeft nu lang genoeg gestaan.

    Jullie horen verder wel.
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  7. #67

    Standaard

    Mail is onderweg.
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  8. Ad
  9. #68

    Standaard

    Goeie actie! We wachten af...

  10. #69

    Standaard

    Nou, onze Lederspezialist heeft antwoord gegeven:

    De hoezen voor de B3, B4 en Type44 moeten 12.50 ex verzend kosten.

    Maar: Die van een Type85 40 euro! Hier zit ook een "handbremstülle" bij, dus dat zal wel een hoes voor de handrem zijn?

    Aan verzendkosten dacht hij/zij in totaal 7.50 kwijt te zijn. Ook zal ik binnen Nederland nog een keer moeten verzenden.

    Dus ben je hooguit een euro of 15 per stuk kwijt voor de B3, B4 en Type44. Voor de Type85 zul je ongeveer 42.50 kwijt zijn.


    Laat maar horen wat iedereen er van vindt.
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  11. #70

    Standaard

    12,50? Leder? van een kippekont zeker! :shock:
    Gelukkig hebben mijn coupe en 80 nette exemplaren anders had ik er wel een willen proberen voor die centen...
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  12. #71

    Standaard

    Nou, zo denk ik er ook over ja. Ze zullen allicht beter zijn dan kunstleer lijkt me. We zullen zien!
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  13. #72
    flevoland_Willem
    Guest

    Standaard

    Voor dit bedrag wil ik het wel proberen, het kan nooit slechter zijn dan de hoes die er nu inzit.

    Ik hoor wel wat ik moet betalen inclusief verzendkosten.

    Alvast bedankt voor alle moeite.

  14. #73

    Standaard

    tja ik heb een type 85, laat maar ff dus
    my first quattro was a wilkinson

  15. #74

    Standaard

    Zou een type89 hoes passen in een type81/85?..Doe je die toch?

    Misschien heb ik ook wel interresse in eentje voor een type89 maar dan voor in mijn type81.....
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  16. #75

    Standaard

    als die mooi past dan wil ik er wel 1, zo niet dan zal ik wel s bij de dealer langs gaan
    my first quattro was a wilkinson

  17. #76

    Standaard

    Voor een type81 heb ik niet gevraagd. Hiervoor heb ik dus deze handel zolang open gelaten...

    Ik zal daar nog wel even naar vragen dan. Past die ook op een type85?

    Als dat ongeveer gelijk aan de B3 is, zal die ook wel rond de 15 euro totaal komen denk ik.
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  18. #77
    Lee's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2005
    Leeftijd
    42
    Posts
    6.178
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Ik ben benieuwd en wacht af!

  19. #78

    Standaard

    Al een tijdje niks meer gehoord hoe het met de schaltsacken staat, maar ik meld me bij deze af, want ik heb vandaag een tweedehandsje uit Duitsland ontvangen van een Audi 200 20V.

    Ook al is 'ie gebruikt, hij ziet er bijna als nieuw uit en in dit geval wist ik zeker dat het de juiste was. Gekocht via ebay en was even veel kwijt als voor een 'namaak'-nieuwe; 15,- euro.

    Dus het nieuwe lijstje ziet er als volgt uit:


    1. Appie Dakleer, Zwart, 80 B3
    2. Quattrostyle, Zwart, ... 90q type 85
    3.
    4. Willem, Zwart, 80 B4
    5. Audi80_V6_2.8, Kleur?, 80 B4
    6. Lee, Zwart, 80 type 89 (B3


    Succes verder!

  20. #79

    Standaard

    Hm, Appie heeft alles bij elkaar bijna een maand op half zeven gelegen wegens ziekte.


    Ik was van plan er deze week werk van te maken, evenals de lak voor Daan75.


    Nou, aanvullingen/wijzigingen kunnen nu nog, en maandag maak ik de definitieve lijst, en stuur die door.

    @Patrick: Past op de jouwe niet één van een type81/89?
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  21. #80

    Standaard

    denk wel dat dat gaat passen ja, tom weet dat vast wel zeker?
    my first quattro was a wilkinson

Pagina 4 van 10 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •