Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 28 van de 28

Onderwerp: Audi 80 2.0E valt uit na +/- 2 km

  1. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TenS3
    Waarom zou een auto spontaan verzuipen alssie dat bij de start al niet doet?

    Zoals ik uit het verhaal concludeer kunnen het 2 dingen zijn: of de pomp of de sensor. De sensor is ook al door anderen aangedragen en is de goedkoopste oplossing.

    Ik zeg: vervangen dat ding.

    (wat natuurlijk makkelijk gezegd is door iemand die praktisch alles zelf doet)
    Heb de sensor gister al even bekeken, veravngen is geen probleem hoor Morgen maar even informeren wat een nieuwe kost en hopen dat hiermee de problemen opgelost zijn.

  2. #22

    Standaard

    Verzuipen? misschien je koudstartsensor naar zijn grootje?
    Re vera, cara mea, mea nil refert

  3. #23
    rogek's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2005
    Leeftijd
    43
    Posts
    5.604
    Kudos
    49
    Auto
    Audi S4

    Standaard

    valt de toerenteller naar 0 tijdens het rijden?

    dus zonder dat je de koppeling intrapt gewoon terug naar 0 vallen?

    dan zou ik in de richting van de hallgever zoeken omdat je motor het toerental altijd doorgeeft ten tijde van contact als is de motor afgeslagen, als hij aangedreven wordt via de bak zal de mmotor altijd ene toerental moeten geven..

    evt relais van de ecu controleren..

    Het +15 relais is iig goed, anders zouden de lampjes niet aanspringen..

    is het probleem als je de koppeling intrapt, dan zou het misschien een vaste hangende auto-choke kunnen zijn...
    Es gibt etwas, das noch mehr Spaß macht als ein Turbo. Zwei
    - '15 Toyota Auris Touring Sports 1.8 Hybrid Lease Pro
    - '99 Audi S4 Sedan LY7M MRC Mapped 362.8PK/561NM

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rogek
    valt de toerenteller naar 0 tijdens het rijden?

    dus zonder dat je de koppeling intrapt gewoon terug naar 0 vallen?

    dan zou ik in de richting van de hallgever zoeken omdat je motor het toerental altijd doorgeeft ten tijde van contact als is de motor afgeslagen, als hij aangedreven wordt via de bak zal de mmotor altijd ene toerental moeten geven..

    evt relais van de ecu controleren..

    Het +15 relais is iig goed, anders zouden de lampjes niet aanspringen..

    is het probleem als je de koppeling intrapt, dan zou het misschien een vaste hangende auto-choke kunnen zijn...
    Het is dus spontaan onder het rijden, toerental valt weg en de lampjes op het dashboard branden. Hoe kan ik de hallgever controleren?

  5. #25

    Standaard

    Vond net dit topic nog, zal het morgen eens aandachtig doornemen en kijken of het ook bij mij van toepassing is.

    http://audiforum.nl/phpBB2/viewtopic...ever&&start=30


  6. #26

    Standaard

    De koelwatertemperatuursensor vervangen (die onderste van de 2 rechts van ht blok).

    Na ruim 150km geen problemen en niet meer uitgevallen, enige probleem is dat mijn temperatuursensor op het dashbord niet meer werkt. Andere sensor gehaald en bij deze hetzelfde probleem. Oude sensor er weer in en ook geen temperatuur. Motor valt niet meer uit maar loopt niet helemaal super.

    Iemand enig idee waarom de temperatuurmeter niet meer aangeeft?

  7. #27
    MikeV's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2004
    Leeftijd
    40
    Posts
    2.665
    Kudos
    39
    Auto
    Audi TT
    Land
    Land

    Standaard

    waarschijnlijk of de kabels van het stekkertje die oud zijn en kabelbreuk of de verkeerde sensoren gehaald, je hebt 2 en 3 polige dat verschilde destijds in de 80 modellen
    Het leven is een spel, de regels moet je leren!

    Audi TT, 225 PK Q, Speedport tuning, Forge DV007, Forge intakehose, Forge turbo hose.

  8. Ad
  9. #28

    Standaard

    De sensoren zijn zeker goed, kabelbreuk zou nog kunnen, als ik tijd heb zal ik dat proberen na te kijken.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •