Resultaten 1 tot 8 van de 8

Onderwerp: Voorbumper demonteren type 89

  1. #1

    Standaard Voorbumper demonteren type 89

    Ik ben van plan om mijn bumper audi 80 typ '89 te vervangen door een coupebumper typ '89.

    Zijn er nog tips omschrijvingen hoe ik mijn originele bumper eraf kan halen(is het alleen in de wielkas en dan schuiven of klik systeem...)

    Ik hoop dat iemand me kan helpen, maar daar ben ik niet bang voor

    Alvast bedankt
    Jordan

    P.s. als de bumper erop zit dan zal ik mijn audi snel voorstellen in de showroom!

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Je hebt een inbusbit nodig, ik weet niet precies welke maat. Trek de twee kleine buitenste roostertjes uit de bumper (eentje zit om het sleepoog, ze zitten in de bumper geklemd) en kijk daarachter omhoog, dan zie je twee inbusbouten zitten. Draai die los (makkelijker gezegd dan gedaan) en heel even de uiteinden van de bumper los uit de klemmen (da's makkelijk) dan kun je 'm er zo afhalen.
    Weer monteren is in je eentje bijna onmogelijk, daar heb je echt hulp bij nodig.

    Succes!

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard

    @tom

    Harstikke bedankt voor je duidelijke omschrijving, de originele bumper is eraf en de coupebumper zit erop, de bumper ging zit er goed op ik heb alleen nieuwe steunen moeten maken. De foto's staan in het album

    Thanks

    Gr
    Jordan

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jordan
    @tom

    Harstikke bedankt voor je duidelijke omschrijving, de originele bumper is eraf en de coupebumper zit erop, de bumper ging zit er goed op ik heb alleen nieuwe steunen moeten maken. De foto's staan in het album

    Thanks

    Gr
    Jordan
    nice job Nu nog andere koplampjes om het af te maken
    Greetzz,
    Roland

    "Any activity becomes creative when the doer cares about doing it right, or doing it better"

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MadRacer
    nice job Nu nog andere koplampjes om het af te maken
    Bedoel je andere knipperlichten(witte zijn besteld) of andere koplampen en welke dan??

    Gr
    Jordan


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jordan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MadRacer
    nice job Nu nog andere koplampjes om het af te maken
    Bedoel je andere knipperlichten(witte zijn besteld) of andere koplampen en welke dan??

    Gr
    Jordan
    witte knipperlichten is natuurlijk altijd mooier. Maar wat ik bedoel is inderdaad de koplampunits. Kijk maar in mijn fotoalbum, dan weet je wat ik bedoel
    Greetzz,
    Roland

    "Any activity becomes creative when the doer cares about doing it right, or doing it better"

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2019
    Leeftijd
    33
    Posts
    6
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard re: Voorbumper demonteren type 89

    Werkt het verwijderen van de voorbumper hetzelfde op een audi 80 B4? (ng)

  8. Ad
  9. #8

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Posts
    457
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Voorbumper demonteren type 89

    ja, tenzij je er een V6/S2 bumber op hebt zitten
    '92 Audi 100 S4 automaat
    '07 Passat 2.0 TFSI Highline
    '98 Audi A3 1.8T (circuit gebruik)

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •