Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: audi 80 LS typ 82

  1. #1

    Standaard audi 80 LS typ 82

    hallo,

    ik heb hier een klein vraagje...

    ik weet namelijk een audi 80 LS van 79' staan...

    maar ik dacht altijd dat in een LS standaard; een toerenteller en middenconsole stond...

    maar deze staan dus niet in die wagen, kan dat?

    of zit ik toch juist met m'n eerste gedacht?

    die man beweert ook dat hij 85 pk heeft, kan ik dit ergens terug vinden of dit klopt, motor-code of dergelijke?

    alvast bedankt

    grtz matti

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.891
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Motorcode: een YN is 75 pk (die zit in mijn LS, GLS en GLX), volgens mij is de YP 85 pk maar pin me daar niet op vast.

    Wat die middenconsole betreft: mijn '77er LS heeft die ook niet (daarom had ik ooit die console gekocht). In '77 had de LS ook geen hoofdsteunen, in '78 wel. De LS had ook geen getint glas, geen rechter buitenspiegel, geen chromen sierringen in de wielen en geen sierlijstjes rond de wielkasten.

    Een type 82 van '79? Da's wel uniek, moet een van de allerlaatste exemplaren geweest zijn.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard

    ik had mij ondertussen ook bij een duitster gëinformeerd ook een typ 82 freak.....

    en hij gaf mij bijna net hetzelfde antwoord als jij....

    YP-code staat dus voor de 85 pk versie...

    en inderdaad een middenconsole en toerenteller stonden niet standaard in LS wel in de GLS....

    en die man had in z'n advertentie staan audi 80 van 79'

    maar als ik even verder las stond er ergens halverwege dat het een eind 78 was, dus geen 79... :-D

    ik weet nog niet goed wa te doen, ik heb ondertussen al een kleine collectie en veel plaats heb ik ook al ni meer dus we zien nog wel :-?

    maar in ieder geval bedankt voor de nuttige informatie...

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.891
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Komt me bekend voor, dat te weinig plaats en teveel auto's.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •