Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 64

Onderwerp: How-to: gebroken stoelframe en andere stoelproblemen audi type89

  1. #21

    Standaard Re: Franx` How-to: gebroken stoelframe audi coupe 1989

    Mooi werk weer Frank, balen dat die alweer stuk was!

    Maareuh: 17:00 Eten

    "Earlybird Special"?

    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  2. #22

    Standaard Re: Franx` How-to: gebroken stoelframe audi coupe 1989

    Ik denk drie goede conclusies Tom! Komt bij dat mijn gewicht en de theorie dat ze van een coupé nog ietsje zwakker zijn vanwege walk-inn principe ook meespelen.

    Vandaag weer verder aan de type81... wat heb ik toch een afwisselende 'baan'...


    @Bob, 17:00 is toch best een normale tijd om te eten als je geen echte baan meer hebt.
    Ik smeer ook brood om 9:00 ipv van normaal 7:30.

  3. #23

    Standaard Re: Franx` How-to: gebroken stoelframe audi coupe 1989

    Ghehe, ik zit je maar te stangen, bij ons werkt dat anders op de vrije dag: Ontbijten om 12u, lunchen 16u, diner om 21u ...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  4. #24

    Standaard Re: Franx` How-to: gebroken stoelframe audi coupe 1989

    Sja.... Zo leven is leuk voor een paar dagen! Maar ik moet in vorm blijven voor als de maatschappij me weer dringend nodig heeft!! Dus een beetje ritme er in houden. Anders val ik straks van me paard, net als Superman!

  5. #25

    Standaard Re: Franx` How-to: gebroken stoelframe audi coupe 1989

    Foto's van de the sequel.. "Return of the nasty seat!" He's back and ready to go for it. Sit on it, man!

    Mario zal wel weer trots op me zijn.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen


  6. #26

    Smile Re: Franx` How-to: gebroken stoelframe audi coupe 1989

    Keurig gedaan Frank, trots ben ik altijd op jouw hé , met deze verstevigingen zal die leuning de eerste tijd niet meer scheuren.
    Ik merk toch 1 dingetje op, op de foto lijkt de leunig een beetje scheef op de onderzitting te staan, dit komt doordat de leuning door de speling en scheuren scheef is gaan "hangen", de eerste leuning die ik aan elkaar deed lassen was toen ook nog zo scheef als een ei, deze lijkt wel mee te vallen.
    Je moet de leuning op alle gebroken punten hechten, dan alles opmeten en langs de zijkanten ed kijken oftie weer helemaal evenwijdig staat en waar nodig goed wringen, dan de hoekstukken erin en daarna alles helemaal aflassen.

    Let maar eens op sommige Coupe's, als je langs achter in de auto kijkt zie je de hoofdsteunen gewoon scheef staan, bij jouw stoel valt dat dadelijk wel mee denk ik.
    Mario.
    Audi A3 Sportback 1.9TDI 140pk 320Nm 2008 BLS
    Audi Coupe'Quattro 20V 170pk 1988 7A

  7. #27
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.878
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Franx` How-to: gebroken stoelframe audi coupe 1989

    Dat ziet er goed uit, goed verstevigd ook.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  8. Ad
  9. #28
    Jeroen GT's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    7.943
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard Re: Franx` How-to: gebroken stoelframe audi coupe 1989

    Goed gedaan!
    4 Ringen, 5 cilinders...
    '86 Coupe quattro, '87 90 quattro.

  10. #29

    Standaard Re: Franx` How-to: gebroken stoelframe audi coupe 1989

    Thanx, dat scheve was ik ook bang voor. maar we hebben alles keurig gezicht en gericht. komt ook een beetje omdat de bekleding er net op zat, die moet ook nog een beetje gaan zetten, (zeker die losse middenflap...)

  11. #30
    a6-owner's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2007
    Leeftijd
    51
    Posts
    4.545
    Kudos
    267
    Auto
    Audi A7

    Standaard Re: Franx` How-to: gebroken stoelframe audi coupe 1989

    Respect weer voor dat fraaie werkje Frank...

    but why the hell??? heb je het laswerk gespoten als er toch bekleding overheen gaat?
    Audi A7 3.0 TFSI Audi S4 B7 Audi 80 B3

  12. #31

    Standaard Re: Franx` How-to: gebroken stoelframe audi coupe 1989

    Sja....? Ding was zwart... dat moet dan zo blijven hé (had eigenlijk de lasrupsen nog netjes vlak willen slijpen...... nee hoor).
    Het is toch weer wat beter beschermd zo.

  13. #32

    Smile Re: Franx` How-to: gebroken stoelframe audi coupe 1989

    Gelijk heb je, ik ga er ook altijd nog even met matzwart overheen, 1 minuutje werk.
    Als je alles weer mooi recht hebt gezet Frank dan zit het vast wel goed met die leuning.

    Op de foto zie je een stoel die ik opnieuw moest doen omdat de leunig nog scheef was, op de foto viel het veel meer op dan in het echt.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Mario.
    Audi A3 Sportback 1.9TDI 140pk 320Nm 2008 BLS
    Audi Coupe'Quattro 20V 170pk 1988 7A

  14. #33

    Standaard Re: Franx` How-to: gebroken stoelframe audi coupe 1989

    Mario de stoelentovenaar ...

    Volgens mij kunnen we weer aan de slag trouwens; de S6 heeft ook een beetje "wiebelige" rugleuningen.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  15. #34

    Smile Re: Franx` How-to: gebroken stoelframe audi coupe 1989

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    Mario de stoelentovenaar ...

    Volgens mij kunnen we weer aan de slag trouwens; de S6 heeft ook een beetje "wiebelige" rugleuningen.
    Dan lijkt het me het beste dat er ter versteviging wat steigermateriaal ingelast word met dat vermogen van jouw.
    Mario.
    Audi A3 Sportback 1.9TDI 140pk 320Nm 2008 BLS
    Audi Coupe'Quattro 20V 170pk 1988 7A

  16. #35

    Standaard Re: Franx` How-to: gebroken stoelframe audi coupe 1989

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bleuq20v Bekijk Berichten
    Op de foto zie je een stoel die ik opnieuw moest doen omdat de leunig nog scheef was, op de foto viel het veel meer op dan in het echt.
    Ah, ik zie het idd. Heb de mijne nog effe gechecked... volgens mij issie zo wel aardig recht. (en anders zijn we weer drie jaar verder.)

  17. #36

    Standaard Re: Franx` How-to: gebroken stoelframe audi coupe 1989

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bleuq20v Bekijk Berichten
    Dan lijkt het me het beste dat er ter versteviging wat steigermateriaal ingelast word met dat vermogen van jouw.
    ... titanium buizen? Ik ga vast shoppen ...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  18. #37
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard Re: Franx` How-to: gebroken stoelframe audi coupe 1989

    Mooi werk hoor frank!

  19. #38

    Standaard Re: Franx` How-to: gebroken stoelframe audi coupe 1989

    Netjes opgelost Frank. Het blijft toch echt 1 van de Audi kwaaltjes. Die van mij zijn nog prima dankzij Mario:P
    Laatst gewijzigd door Bubba; 28-07-10 om 17:02.
    De jager vond de konijn, de konijn vond van niet

  20. #39

    Standaard Re: Franx` How-to: gebroken stoelframe audi coupe 1989

    Thanx, gisteren toch besloten de zitting ook maar eens open te gooien, de wang had een vulling die ging opgeven. Was blijkbaar als eens gefikst, nu heb ik 'm bijgevuld en van een laag egalisatievilt voorzien, nu voelt ie weer strak aan.
    Uurtje werk toch weer.

  21. #40

    Standaard Re: Franx` How-to: gebroken stoelframe audi coupe 1989

    Jihaa.... zit hier net in een ander topic te lezen over stoelvulling etc... Mijn stoel is om drie verschillende redenen nu totaal uit elkaar geweest. Damn! Je moet er wat voor over hebben....
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •