Resultaten 1 tot 16 van de 16

Onderwerp: Bingo...

  1. #1

    Standaard Bingo...

    mmmmmmm :roll: zat even te twijfelen waar ik dit nu weer zou plaatsen misschien past het beter onder projecten ondertussen maar goed.

    Het is weer feest met de competition.........omdat we niet zo lang geleden met gesprongen koelwaterslang zaten zijn we stukje bij beetje ook maar alle andere slangen aan het vervangen tenminste :roll: dat was de planning. Bij het loskoppelen van de eerder vervangen bovenste koelwaterslang om bij een lager gelegen slang te komen kwam niet alleen de slang los maar ook de halve vulmond van de radiateur
    De bedoeling was om het expantietankje en het daarbij behorende slangetje en de metalen buis te vervangen.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    Audi A4 Avant 1.9 TDI Quattro 1999

  2. #2

    Standaard

    Had Lee dat ook niet? Naja, nu is dat weer goed en gelukkig toen je het aan het vervangen was en niet tijdens het rijden (themadpilot blijft het van de zonnige kant bekijken :wink
    Present: Skoda Octavia III Combi 1.4 TSI EBL / 1986 Audi 90 type81
    Past: 2009 Audi A3 1.4 TSI S-tronic 1998 Audi A4 1.8 5V 1988 Audi 80 1.8S 1987 Audi 80 1.8 1983 Audi 80 1.6 CL

  3. #3

    Standaard

    hoorde het al van Ron, tevens nog wat probleempjes met de 90q, gaat weer lekker
    my first quattro was a wilkinson

  4. #4

    Standaard

    Dat zit niet mee joh, maar ik ga 100% met de gekke piloot mee: Beter zo, dan onder het rijden, want een eigenschap van pech is dat het altijd gebeurt wanneer het niet uitkomt!

    Maar goed, je kon beter nieuws treffen.

    Veel geluk er mee!
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  5. #5
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.427
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Ai dat heeft m'n Cabrio ook gehad in 2004. Die radiator verpulverde ook waar ik bij stond...
    Nieuwe gehaald bij Coen en hup rijden maar.

    Was trouwens nog wel een soort van shocking. De dealer vroeg 449 euro incl. BTW voor dat ding terwijl Coen met 187,50 genoegen nam. And we are talking Audi Original Parts here...
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties


  6. #6

    Standaard

    even ronbellen voor de prijs kan nooit geen kwaad, soms roepen ze zo maar wat, er staat op sloop hier een A6 van 2003, ik vraag wat kost dat deurslotje, na lang nadenken roept ie 75 Euro, :oops: ik zeg dan kan ik beter een nieuwe nemen, maar er ging geen stuiver af, krent

  7. #7
    Lee's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2005
    Leeftijd
    41
    Posts
    6.178
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door themadpilot
    Had Lee dat ook niet?
    Yep! Is mij ook overkomen... :roll:
    Maare, ik rij ondertussen alweer een hele tijd blij rond met een nieuwe radiateur! :-D

  8. Ad
  9. #8
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.427
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Bij auto's die zo oud zijn kun je dit helaas verwachten.
    Tisnieanders..
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  10. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Steven
    Bij auto's die zo oud zijn kun je dit helaas verwachten.
    Tisnieanders..
    Dat begrijp ik het ging er meer om dat dit het zoveelste probleem bij deze auto was wat zich voordoet.

    De auto is inmiddels weer gemaakt en vandaag heb ik er weer mee gereden. Vorige week stond hij ook al in de garage omdat de auto af en toe uitviel of rond de 500/600 toeren draaide. Dit bleek een afstelling van de gasklep te zijn, de rekening was meer dan 100 euro.
    Audi A4 Avant 1.9 TDI Quattro 1999

  11. #10

    Standaard

    Jullie treffen het echt *niet*. :?
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  12. #11

    Standaard

    nee echt niet nee.

    met ron nog over de 90q gesproken waar ook weer het nodige aan moest gebeuren, ongelovelijk wat er bij jullie vervangen moet worden voor de APK ivm met de mijne, terwijl ik er dagelijks in rijd en jullie bepaald niet
    my first quattro was a wilkinson

  13. #12
    Steven's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2004
    Leeftijd
    51
    Posts
    12.427
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 200

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Audiva
    Dat begrijp ik het ging er meer om dat dit het zoveelste probleem bij deze auto was wat zich voordoet.
    Ik weet er alles van. Die Cabrio van mij is ook zo'n portomonee-plunderaar. Je blijft aan de gang met die ouwe karren.

    Je hebt me voorlopig nog niet ingehaald als het gaat om onderdelen, tijd en centjes gespendeerd aan m'n Cabrio...
    (ps. houwe zo )
    Audi Cabriolet 2.8L V6, Modeljaar 2000
    Audi 200 quattro Turbo 20V, Modeljaar 1990
    Tesla Model X met vleugeldeuren en orgaan vernietigende acceleraties

  14. #13

    Standaard

    Moet er wel bij zeggen dat de competition nu echt super is wat rijden betreft, vooral als je het gaspendaal wat dieper indrukt dan is het een geweldige auto 8)



    (mag ook wel ondertussen is bijna alles vervangen.............)
    Audi A4 Avant 1.9 TDI Quattro 1999

  15. #14

    Standaard

    Kijk, das goed nieuws!

    Gelukkig rijdt die weer zoals het hoort!


    (mijne heeft ook even een stukje chirurgie moeten ondergaan voor de APK hoor!)
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  16. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2
    Kijk, das goed nieuws!

    Gelukkig rijdt die weer zoals het hoort!


    (mijne heeft ook even een stukje chirurgie moeten ondergaan voor de APK hoor!)
    Ik had het gelezen alleen niet gereageerd in je topic. Het is best balen maar goed hij doet het weer
    Audi A4 Avant 1.9 TDI Quattro 1999

  17. #16

    Standaard

    Typisch voorbeeldje van de rotzooi die er gebruikt wordt om onderdelen te maken .
    Ik heb het ook aan de hand gehad met een S2 radiator . Maar ik heb hem ook hersteld . :-D

    http://audiforum.nl/phpBB2/viewtopic...asc&highlight=


    Btw , zijn het enkel de flexibele remleidingen waar de 90 voor afgekeurd is . Die koppelingen kunnen al eens roesten , en in B keuren ze daar ook graag voor af . Maar als het alleen dat is valt het mee hoor .
    Nieuw flexibeltje kost niet veel , en plaatsen is een klusje van niks .


    Pat
    Waar het reglement heerst , wordt de gedachte overbodig .

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •