Resultaten 1 tot 14 van de 14

Onderwerp: RS bumper audi 90 1985

  1. #1
    Audi90Turbo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    353
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard RS bumper audi 90 1985

    Wie weet of er ook een dikke voorbumper is gemaakt door een tuner voor een Audi 90 van 1985. Ik kom in de knoei met mijn intercooler en ik heb iets nodig als een RS bumper of zo . Bij voorbaat dank.
    Groetjes Robert
    If jou ever see me drive an opel, SHOOT ME!

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Rieger heeft wel iets, maar dat is zo fokking lelijk... het mooiste zou zijn als je een (imi-) urquattro-voorbumper erop kon sleutelen. verder is er volgens mij niet zoveel...

    Er zijn flink wat Amerikanen die hetzelfde met hun 4000 quattro hebben gedaan, misschien vind je nuttige info op www.80tq.com of via de links.

    Suc6!

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard

    Deze flipfluitketel:



    http://www.mswanson.com/audi/

    Heeft ook wat turbo rommel er ingeschroefd
    Audi TT 1.8TQ - 2001 | Porsche 911 C4 - 2000

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Yup. Marc Swanson, aardige vent. Weet ook wat-ie doet... auto ziet er ook goed uit, in mijn ogen.

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5

    Standaard

    Ja, leuke dingetjes... alleen 1 ding waarvan ik dacht, dat kan vast *erg* mooi gemaakt worden, is het TFT scherm in z'n zonneklep, ik vindt dat dus niet mooi gedaan... veel te groot.. je zou toch volgens mij wel zo'n TFT uit z'n chassis moeten kunnen halen, en dan in je zonneklep moeten kunnenw erken, de zonneklep is iets van 0,7 cm dik, een TFT wel minder... gewoon de elektronica weghalen, en elders implementeren...
    Audi TT 1.8TQ - 2001 | Porsche 911 C4 - 2000


  6. #6
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Kan misschien netter maar het is wel cool, die TFT in een zonneklep!

    Tom
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  7. #7

    Standaard

    Ja, ok, maar ik zou zoiets bijvoorbeeld graag *echt* netjes zien...

    ik las ook op audiworld.com forum geloof ik was dat.. een gast die had echt *super* netjes een touchscreen computer in z'n A4 gebouwd.. van buiten zag die bak er niet uit (optische bende) maar dat wegwerken was wel erg gaaf gedaan...
    Audi TT 1.8TQ - 2001 | Porsche 911 C4 - 2000

  8. Ad
  9. #8
    Audi90Turbo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    353
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Mark Swanson

    Ik vind Marc Swanson niet echt een flip fluitketel hoor. En wat bedoel je met turbo rommel? Hij heeft het beter voor elkaar als ik. Ik heb bijna dezelfde "troep" in mijn auto gesleuteld. IK heb het minder mooi afgewerkt. Als hij maar loopt. Ben ik al blij.
    Groetjes Robert
    If jou ever see me drive an opel, SHOOT ME!

  10. #9

    Standaard

    Het is positief bedoeld hoor, zowel flip fluitketel als turbo rommel... ik mocht willen dat ik er wat turbo rommel in had hangen...

    Werkt het al helemaal goed nu enzo met je turbo/luchtinlaat?
    Audi TT 1.8TQ - 2001 | Porsche 911 C4 - 2000

  11. #10
    Audi90Turbo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    353
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard turbo

    Oh... :oops: Gelukkig ik dacht al bijna vreemde dingen. Ik heb hem technisch klaar. De spuiter moet nog steeds mn achterspoiler en mn spiegels spuiten. Duurt nu al een maand. Gaat dan wel onder de toonbank door, maar toch. Sorry dat ik zo lelijk deed. Heb jij alweer een audi 90?
    Groetjes Robert
    If jou ever see me drive an opel, SHOOT ME!

  12. #11

    Standaard

    Nope... ben aan het sparen... haal er wel een uit DLD, maar daar worden ze ook al zeldzamer.. en heb wel wat eisen... vindt nog maar eens nette met een beige interieur, 2.2 en dan ook nog in maar 3 kleuren die ik mooi vind
    Audi TT 1.8TQ - 2001 | Porsche 911 C4 - 2000

  13. #12

  14. #13

    Standaard

    Kende ik al jah, maar daar staat nooit zoveel.. autoscout24.de en mobile.de hebben nog wel eens wat, maar als je zo vaak kijkt als ik naar wat leuks daaro, dan vindt je uiteindelijk dat er maar weinig verloop in zit in het aanbod...
    Audi TT 1.8TQ - 2001 | Porsche 911 C4 - 2000

  15. #14
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Op het Audi-prikbord biedt iemand zijn 90 uit 1986 aan. Zou net het nieuwe model kunnen zijn, geen idee...

    Tom

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •