Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: V snaar waterpomp en dynamo (audi 80)

  1. #1

    Standaard V snaar waterpomp en dynamo (audi 80)

    Beste Audi liefhebbers,

    Vorige week heb ik bij de garage een nieuwe v snaar besteld. Toen ik deze wilde monteren lukte dat niet.
    Ik heb de nieuwe met de oude vergeleken en deze kwamen niet met elkaar overeen. (oude AVX10 X 970) en de nieuwe AVX10 X 950.
    Bij de garage zeggen ze dat deze moet passen maar ik kan mij dat niet voorstellen......
    Heeft iemand hier ervaring mee?

  2. #2

    Standaard

    kun je m niet omruilen voor de maat die ervan af komt? Ik heb voor mijn Cgt vorige week 2 snaren mee gekregen, omdat ze niet zeker wisten welke erop moest, Het systeem gaf bij hun 2 mogelijkheden aan. Misschien bij jou ook?!De snaar die eraf kwam vergeleken met de 2 nieuwe en dezelfde maar dan nieuw gemonteerd.

    succes.
    Number one in the hood G!

  3. #3
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.703
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard

    een AVX10 X950 is kleiner als die eraf kwam AVX X970.
    dat deze dus niet past is dan ook logies.
    daar op de 5 cilinder verschillende plaatsing/confugiratie mogenlijk is heb je mischien wel de juiste die de literateur opgeeft, maar toch de verkeerde dan je nodig hebt. dit komt veel vaker voor dan je zou verwachten. ergo gewoon terug gaan een de oude meenemen en de nieuwe omruilen voor de oude.
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

  4. #4

    Standaard

    Dacht al dat ik gek aant worden was....

    Bij de garage bleven ze stug volhouden dat die moest passen. Maar dat is gewoon onmogelijk!
    Ga hem deze week ruilen. En als ze me niet geloven mogen ze hem er zelf opleggen.
    Bedankt voor jullie reactie

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •