Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 26 van de 26

Onderwerp: hoe in kattenbak audi 80 komen

  1. #21
    muizenissen
    Guest

    Standaard

    Ik zou daar niet verbaasd van opkijken; PT Cruisers.. bah..

  2. #22
    Administrator Arlo's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    22.331
    Kudos
    97
    Land
    Land

    Standaard

    Een lijkwagen waar je dood niet in gevonden wilt worden
    One liter, driver's licence eater...


  3. #23

    Standaard

    Geloof het of niet, maar ik zit nou met een nog groter probleem.
    De kofferbak gaat nu weer niet open.
    Ik ging vandaag mijn zusje (met fiets) van school ophalen en moest daarvoor een fietsendrager op mijn trekhaak bouwen. Ik doe mijn kofferbak open, pak de fietsendrager eruit, leg de spullen die ik ging gebruiken om de fiets vast te knopen (elastische spinnen en ijzerdraad met schuimrubber eromheen) op mijn kofferbak-deksel en probeer mijn kofferbak weer dicht te doen. Dit ging in eerste instantie niet omdat het vastmaak-gereed, langs de ruit naar beneden was gekleden en dus tussen de deksel en de carrosserie zat. Gelukkig had ik dit snel genoeg door en heb ik dus niks geforceerd. Toen ik de spullen weg had gehaald, ging de kofferbak weer goed dicht.

    Vervolgens knoop ik de fiets van mijn zusje aan de fietsendrager en rijd ik naar huis. Thuis haal ik de fietsendrager en fiets van de auto en wil ik mijn kofferbak opendoen. Nu blijkt dit alleen niet meer te gaan.
    Als ik het slot induw voel ik weinig weerstand, dus ik denk, dat op de een of andere manier, de stang uit het slot is geraakt.

    Omdat het slot deze keer nog wel op zijn plek zit, kan ik mijn kofferbak niet op de manier die ik de eerste keer heb gebruikt, open maken.

    Mijn vraag is dan ook of er nog alternatieven zijn? Via de achterbank ofzo?

    Bij voorbaat dank voor jullie ideeën

  4. #24

    Standaard

    probleem is inmiddels weer verholpen, ik heb nog een telefoontangetje weten te vinden, die klein genoeg was om door het kleine gaatje in de kofferbak te komen.
    sorry voor de misschien voorbarige (ow, moeilijk woord) vraag

  5. #25
    a6-owner's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2007
    Leeftijd
    51
    Posts
    4.545
    Kudos
    267
    Auto
    Audi A7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bas Calon Bekijk Berichten
    Geloof het of niet, maar ik zit nou met een nog groter probleem.
    De kofferbak gaat nu weer niet open.
    Ik ging vandaag mijn zusje (met fiets) van school ophalen en moest daarvoor een fietsendrager op mijn trekhaak bouwen. Ik doe mijn kofferbak open, pak de fietsendrager eruit, leg de spullen die ik ging gebruiken om de fiets vast te knopen (elastische spinnen en ijzerdraad met schuimrubber eromheen) op mijn kofferbak-deksel en probeer mijn kofferbak weer dicht te doen. Dit ging in eerste instantie niet omdat het vastmaak-gereed, langs de ruit naar beneden was gekleden en dus tussen de deksel en de carrosserie zat. Gelukkig had ik dit snel genoeg door en heb ik dus niks geforceerd. Toen ik de spullen weg had gehaald, ging de kofferbak weer goed dicht.

    Vervolgens knoop ik de fiets van mijn zusje aan de fietsendrager en rijd ik naar huis. Thuis haal ik de fietsendrager en fiets van de auto en wil ik mijn kofferbak opendoen. Nu blijkt dit alleen niet meer te gaan.
    Als ik het slot induw voel ik weinig weerstand, dus ik denk, dat op de een of andere manier, de stang uit het slot is geraakt.

    Omdat het slot deze keer nog wel op zijn plek zit, kan ik mijn kofferbak niet op de manier die ik de eerste keer heb gebruikt, open maken.

    Mijn vraag is dan ook of er nog alternatieven zijn? Via de achterbank ofzo?

    Bij voorbaat dank voor jullie ideeën
    Ik zie toekomst als eerste audi die voor een slooppremie in aanmerking moet komen?
    Audi A7 3.0 TFSI Audi S4 B7 Audi 80 B3


  6. #26

    Standaard

    Bij ons in Brabant gebruiken we al zo lang als ik weet het woord "kattenbak" ,alleen dan weer niet bij een Avant
    Mario.
    Audi A3 Sportback 1.9TDI 140pk 320Nm 2008 BLS
    Audi Coupe'Quattro 20V 170pk 1988 7A

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •