Resultaten 1 tot 9 van de 9

Onderwerp: Zonnekleppen & A-Stijlen Cabriolet passend op B4?

  1. #1

    Standaard Zonnekleppen & A-Stijlen Cabriolet passend op B4?

    Ik wil voor de competition wellicht wat andere zonnekleppen scoren.
    De huidige zijn lichtgrijs en hebben niet eens een spiegeltje erin.
    Ik zou bijv. wel zwarte willen, past meer bij de auto vind ik.
    Het aanbod is prima, dus daar zal het niet aan liggen.

    Alleen even voor de zekerheid:

    Is de pasvorm voor de coupé (B3/B4/S2), de B4 (sedan, avant, S, RS) en de Cabriolet hetzelfde?
    Je zult net zien dat er weer kleine verschillen zijn natuurlijk, en dat het net niet past.

    Ik kom voor nu nogal wat verschillende tegen, deze lijken bijvoorbeeld precies goed:


    Maar deze zijn weer een stuk sjieker, maar de vraag is, past dat dan ook?
    (bevestiging lijkt hetzelfde, die uitschuifstukjes zijn verder niet zo interessant...)


    En is het erg makkelijk of erg moeilijk om verlichte zonnekleppen aan te sluiten in een auto die dat nu niet heeft?
    Laatst gewijzigd door Bob; 18-05-09 om 14:49. Reden: Update 18-5; A-stijlen vraag toegevoegd
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  2. #2

    Standaard

    Ik kwak gelijk de volgende vraag erbij, het zit er in de buurt, dus het openen van een nieuw topic lijkt me niet nodig.

    Ik kwam deze A-stijlen tegen op Ebay.

    Ze zijn van een "B4 Cabrio" ... beetje raar, want de cabrio is op basis van de B3, maargoed, whatever. Mijn vraag is, gaan ze passen op een niet-cabrio? Ik denk zelf van niet, maar het zou wel er mooi meengenomen zijn als het past, da's dan weer een goede stap in de richting van mijn "zwarte dak"

    Hopelijk heeft iemand ervaring, ook met de zonnekleppen wellicht?
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  3. #3

    Standaard

    Volgens mij is de basis geen B3... (avant wel)
    Voorraam is toch heel anders dan de B3/B4, de hele ontwikkeling qua raamframe cabrio is een appart ontwikkeling, das niet bepaald de zaag in een 80 of coupé zetten. Vandaar dat het me zou verbazen dat de a-stijlen qua kap zouden passen.
    (volgens mij is zo te zien dat ze boven anders lopen, gaan de hoek om, terwijl de b3/b4 tegen de hemel aan lopen).

    Qua zonnekleppen... lijkt wel hetzelfde en/of aan te passen. Sja, zal best gaan, maar ga je dat zelf doen?

  4. #4

    Standaard

    Spuit je eigen A-stijl kappen gewoon zwart.. ben je klaar!

  5. #5

    Standaard

    Ik was er al bang voor met die A-stijlen ... jammer!
    Toch nog eens bij een Cabbie naar binnen gluren op een meeting ... of eens bij CD langs om te kijken wat daar ligt!

    Die zonnekleppen, waarom niet zelf doen? Is een schroefje en klikken volgens mij!
    (als we dan die verlichtingsbedrading buiten beschouwing laten he? Dat wordt weer zo'n "Pedro, hellup!" klusje ...)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx Bekijk Berichten
    Spuit je eigen A-stijl kappen gewoon zwart.. ben je klaar!
    Dat kan niet, dan wordt het opnieuw bekleden ... die zijn van zo'n fluweelachtig laagje voorzien.

    Eerst maar eens kijken hoe de C-stijlen die onderweg zijn er straks uitzien.
    Laatst gewijzigd door Bob; 18-05-09 om 15:14.
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic


  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bob-A2 Bekijk Berichten
    Die zonnekleppen, waarom niet zelf doen? Is een schroefje en klikken volgens mij!
    (als we dan die verlichtingsbedrading buiten beschouwing laten he? Dat wordt weer zo'n "Pedro, hellup!" klusje ...)

    Dat bedoelde ik idd... verder is het idd schroeven. maar dan kun je ook zonnekleppen van een luxere B4 nemen.

    Trouwens.. Viltlaagje is ook gewoon zwart te spuiten hoor. Gewoon lichtjes zwart nevelen, niet alles ineens qua dikke laag.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx Bekijk Berichten
    maar dan kun je ook zonnekleppen van een luxere B4 nemen
    Ik vind nog niet veel op ebay ... heb jij misschien een voorbeeldje?
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    Ik kom nooit op Ebay. Gewoon een ochtendje struinen op de sloop.. Kom je ook genoeg tegen.
    Haha, heb eigenlijk geen voorbeeld omdat ik er zelf nooit op let. Zonneklep doe ik niks meer mee dan omlaag/omhoog klappen spiegeltje/lampje doet me verder weinig (mijn voorwaarde is dat ze héél en 100% schoon zijn)

  10. #9

    Standaard

    het wordt straks wel wat duidelijker als het zonnescherm erin zit.

    Heb alweer een tipje gehad, ga ik vandaag nog effe achteraan
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •