Bekijk Poll Resultaten: Welke locatie kies jij:

Stemmers
60. Je mag niet op deze poll stemmen
  • Hartog Tuning, Alkmaar

    36 60,00%
  • Coen Donkers, Veghel

    24 40,00%
Pagina 37 van 40 EersteEerste ... 273334353637383940 LaatsteLaatste
Resultaten 721 tot 740 van de 793

Onderwerp: B3/B4 Meeting bij Hartog Tuning Zo.28/3 va.12u: Info+Route;P24

  1. #721
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: B3/B4 Meeting bij Hartog Tuning Zo.28/3 va.12u: Info+Route;P24

    Na het avon(d)tuur hierboven ga ik toch steeds harder twijffellen of ik ook niet een anwb-tje of roetmobieltje neem.
    Moet eind april met de Oett naar Antwerp, en stilstaan word zo wel erg makkelijk opgelost.
    Toch eens in verdiepen hoe die abonementjes werken.

    En w.b.t. de navi: daarom wil ik mijn Becker ook updaten. Die Koog-en ken die wel, maar de afslag erheen is hem een volstrekt raadsel.
    Goed dat ik Quattro heb, want ook ik ging, aldus de navi, flink off-the-road.
    Een kaart van 5 of 6 jaar is eigenlijk echt te oud.
    Vorige week wel de MMI van pa z'n A6 opgefrist, maar daar heb ik zelf mooi weinig aan.
    Op straat leert ge meer dan uit duizend boeken. Zelfs als ge die boeken op straat leest.

    Don't get mad. Get even.

  2. #722

    Standaard Re: B3/B4 Meeting bij Hartog Tuning Zo.28/3 va.12u: Info+Route;P24

    .. kan je geen ongelijk geven, ben er ook ietsje anders over gaan denken. Zit het ook te overwegen..

    (..But then again, mijn 80 gaf geen krimp en werd niet warn of koud van die bergingstruck .... Kreeg niet eens kippevel, terwijl ie toch een 2 keer aardig in de kreuk op zo'n geel ding heeft gestaan. Minder blij was ie met die rotzooi langs de weg die tegen zijn huidje tetste op de vluchtstrook....)

  3. #723
    Roofless wolfie030's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Posts
    4.443
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: B3/B4 Meeting bij Hartog Tuning Zo.28/3 va.12u: Info+Route;P24

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door a6-owner Bekijk Berichten
    @Roy, Martijn en Frank, da's inderdaad een best avontuur.
    Dat is nou wat ze noemen "samen uit, samen thuis". Wat een teamspirit...

    Helaas wordt hiermee wel het statement van oudi's en oud ijzer bevestigd.

    Succes met de reparatie Roy
    Oud ijzer is een geuzenaam . Wacht maar tot je C6 zijn eerste VAG-COM virusverkoudheid krijgt .
    1998 Cabrio 2.6 automaat (Daily leasel: VW Tiguan 1.4 TSI 150 pk)
    (Ex: '91 80 1.6/'92 80 2.6/'92 80 2.8q/'93 80 2.0/'97 A4 1.6/'98 A8 4.2)

  4. #724

    Standaard Re: B3/B4 Meeting bij Hartog Tuning Zo.28/3 va.12u: Info+Route;P24

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wolfie030 Bekijk Berichten
    Oud ijzer is een geuzenaam . Wacht maar tot je C6 zijn eerste VAG-COM virusverkoudheid krijgt .
    Ach... Z'n B3 heeft zijn blaas al een keer laten lopen van de zenuwen tijdens zo'n meet met A-tjes..

  5. #725
    a6-owner's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2007
    Leeftijd
    51
    Posts
    4.545
    Kudos
    267
    Auto
    Audi A7

    Standaard Re: B3/B4 Meeting bij Hartog Tuning Zo.28/3 va.12u: Info+Route;P24

    LOL...
    Ja inderdaad, das was geen virusverkoudheid maar een zware ontsteking. Hopelijk wel weel klaar voor de aankomende 10 jaar.
    Audi A7 3.0 TFSI Audi S4 B7 Audi 80 B3


  6. #726
    poetsertje's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2005
    Leeftijd
    54
    Posts
    17.161
    Kudos
    1251
    Auto
    Audi A6 Allroad
    Land
    Land

    Standaard Re: B3/B4 Meeting bij Hartog Tuning Zo.28/3 va.12u: Info+Route;P24

    pffffff, rammelbakken.

    300 km en ze vallen al uitelkaar.
    Moet je hobby maar zijn.







    zijn toch de mooiste verhalen voor de komende tijd weer.
    Mijn auto is net als zijn baas:
    Niet te dik, maar zwaar gebouwd

  7. #727
    a6-owner's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2007
    Leeftijd
    51
    Posts
    4.545
    Kudos
    267
    Auto
    Audi A7

    Standaard Re: B3/B4 Meeting bij Hartog Tuning Zo.28/3 va.12u: Info+Route;P24

    Vooral als een ánder de verhalen schrijft...
    Audi A7 3.0 TFSI Audi S4 B7 Audi 80 B3

  8. Ad
  9. #728

    Standaard Re: B3/B4 Meeting bij Hartog Tuning Zo.28/3 va.12u: Info+Route;P24

    Meeeen, wat een afloop voor jullie.....Pffffffffff.....

    Jaaa, tijd om jullie navi`s te updaten, die weg is toch al een jaartje of wat verandert.

  10. #729

    Standaard Re: B3/B4 Meeting bij Hartog Tuning Zo.28/3 va.12u: Info+Route;P24

    En ik had toch een DUIDELIJKE routebeschrijving in dit topic gezet ...
    (ik ben er met mn ogen dicht heengereden ... )

    Op de terugweg reden jullie ook al verkeerd, jullie hadden de Competitions moeten volgen, richting de A9.
    Wel hilarische foto's

    Als ik geweten had dat jullie daar gestrand waren, had ik jullie wel even komen halen, ik woon daar echt maar 15 minuutjes vandaan joh!


    Anyway, een erg leuke, ouderwets gezellige meeting! Zeer geslaagd naar mijn mening.
    En tot in de puntjes verzorgd door Pedro en Marit, waarvoor de hartelijke dank natuurlijk!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  11. #730
    muizenissen
    Guest

    Standaard Re: B3/B4 Meeting bij Hartog Tuning Zo.28/3 va.12u: Info+Route;P24

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door a6-owner Bekijk Berichten
    Vooral als een ánder de verhalen schrijft...
    Juist! Wat een gedoe weer heren, maar aan de andere kant is zoiets wel deel van de charme. En Monza: toen ik om 14:40 aan kwam was bijna iedereen alweer weg, en men vond mijn interieur te interessant, en ik wilde ritjes rijden in de coupe van Royvw en Bob's Comp.. dus weinig bij Pedro geweest.

  12. #731

    Standaard Re: B3/B4 Meeting bij Hartog Tuning Zo.28/3 va.12u: Info+Route;P24

    Haha,...Vast iemand die een nogal zwaar voetje op een bepaald pedaal had geparkeerd?

    @Bob, sja klopt. voor we het wisten stonden we op het erf van een vage boederij waarnaast ooit een weg naar de snelweg had gelegen..
    Onze Navie's zijn van Napoleon geweest, die wist zijn weg er goed mee in europa, maar inmiddels is er wat verandert idd.
    Ach, ouwe oudi's.. oude navi's hé!

  13. #732

    Standaard Re: B3/B4 Meeting bij Hartog Tuning Zo.28/3 va.12u: Info+Route;P24

    Wat een verhaal mannen! Iig een meeting om niet snel te vergeten.

  14. #733

    Standaard Re: B3/B4 Meeting bij Hartog Tuning Zo.28/3 va.12u: Info+Route;P24

    Zo te lezen heb ik wat gemist! Helaas!! Ik had er graag bij willen zijn, maar was niet haalbaar. In deze tijden kom ik niet verder dan het internet afstruinen voor leuke en mogelijke extra's voor de Coupe. Het gaat gelukkig wel wat beter met de vriendin. Ligt in ieder geval weer thuis! Hoop nu vanavond of anders morgenavond in ieder geval de ophanging aan de voorkant weer op te bouwen. Hij heeft 2 weken in de garage gestaan met de neus omhoog. Met ophanging bedoel ik in dit geval dan de draagarmen,wiellagerhuizen en de remmen en wielen natuurlijk. Ik moest 2 x de lagers vervangen + de draagarmrubbers en aan de linkerkant ook de fuseekogel!
    Met een beetje geluk kan ik dan in ieder geval weer rijden deze week!

  15. #734
    monzadriver's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2009
    Leeftijd
    46
    Posts
    5.043
    Kudos
    24
    Auto
    Audi 200
    Land
    Land

    Standaard Re: B3/B4 Meeting bij Hartog Tuning Zo.28/3 va.12u: Info+Route;P24

    Net ff gemaild, de nieuwste navi-update voor mijn systeem is voor 2007.
    Dat schiet dus echt niet op.
    Op straat leert ge meer dan uit duizend boeken. Zelfs als ge die boeken op straat leest.

    Don't get mad. Get even.

  16. #735

    Standaard Re: B3/B4 Meeting bij Hartog Tuning Zo.28/3 va.12u: Info+Route;P24

    @Franx: En het is zoooo simpel ... gewoon effe de A9 afrijden, 4x rechts, 1x links ... klaar!
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  17. #736

    Standaard Re: B3/B4 Meeting bij Hartog Tuning Zo.28/3 va.12u: Info+Route;P24

    Als je in die waai-hoek van nederland woont wel ja.... Ik zal je eens loslaten in de brabantse bossen hierzo. Haha, eens kijken of je er uitkomt.

    Bovendien, wij denken niet simpel!

  18. #737
    RoyvW's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2007
    Leeftijd
    36
    Posts
    2.660
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6
    Land
    Land

    Standaard Re: B3/B4 Meeting bij Hartog Tuning Zo.28/3 va.12u: Info+Route;P24

    Het was een leuke meeting, met een grappige afloop. Was wel een ideale kennismakings gelegenheid. We hebben echt met z'n drieen staan rillen naast de A9 met die verrekte zeewind. Nu zijn we best buddy's for life!

    Reparatie is eigenlijk simpel, nieuwe klauw, blokken en remleiding, dan is Betsie weer good to go. De andere klauw is vorige week vervangen bij de fantastische APK keuring. En raad eens, de andere kant (nu kapot) hoefde niet toen ik het vroeg..

    Pedro en Marit bedankt voor de locatie, de spijs en de drank. En natuurlijk voor de tang die nog retour komt.
    Auto's:
    Audi 80 B4 2.0E - Audi Coupé 2.3E B3 - Hyundai Santa Fe 4WD - Volvo S60 2.4 LPG - BMW 320/6 Aut. BAUR 1981 - Volvo V70 2.5D Aut. - Audi A6 4F avant 2.4 V6

  19. #738

    Standaard Re: B3/B4 Meeting bij Hartog Tuning Zo.28/3 va.12u: Info+Route;P24

    APK.... Achterhaalde Periodieke Kansberekening

  20. #739

    Standaard Re: B3/B4 Meeting bij Hartog Tuning Zo.28/3 va.12u: Info+Route;P24

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Franx Bekijk Berichten
    Ik zal je eens loslaten in de brabantse bossen hierzo. Haha, eens kijken of je er uitkomt.
    Tuurlijk kom ik daar uit .. ik heb wél een quattro ...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  21. #740

    Standaard Re: B3/B4 Meeting bij Hartog Tuning Zo.28/3 va.12u: Info+Route;P24

    Daar hebben wij boeren voor met trekkers!

    Btw. wat moet ik met quattro.... Ik trok 'm zo uit de berm hoor. geen centje pijn.
    Veel moeilijker met 2wd, meer uitdaging!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •