Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Kortsluiting in dashboard?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    47
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Kortsluiting in dashboard?

    Nou heeft zich 1,5 week geleden probleem kenbaar gemaakt. De zekering van mijn dashboardverlichting, kentekenverlichting en handschoenvakverlichting klapt er steeds uit.
    Ik weet niet of het een vaker voorkomend probleem is, maar ik heb ondertussen de kentekenverlichting nagekeken; niks aan te vinden...handschoenvakverlichting nagekeken; niks aan te ontdekken.... tellerhuis uit het dashboard gehad, alle lampjes doorgemeten en 2 kapotte vervangen, dimmer doorgemeten en dat lijkt ook goed.

    Er hoort een 5A zekering in te zitten, en die is er ondertussen al 6 x uitgeklapt. Om te proberen heb ik er even een 7,5 A ingedrukt maar die ligt er ook zomaar uit.
    Vreemd is wel dat als ik hem stationair laat lopen er niks aan de hand is, pas als ik begin te rijden slaat ie eruit.
    Kan het zijn dat er een piekspanning doorheen gaat ofzo??

    Heeft iemand dit ook eerder gehad, of een idee waar ik moet zoeken?
    1997 Audi A4 Avant 1.8 20V

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.890
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Kortsluiting in dashboard?

    Kijk even in je andere topic, daar staat de oplossing al. Had je overigens met wat zoekwerk ook kunnen vinden, je bent niet de eerste...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    51
    Posts
    47
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Kortsluiting in dashboard?

    Thanx tom
    1997 Audi A4 Avant 1.8 20V

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •