Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Resultaten 41 tot 60 van de 110

Onderwerp: Gekocht! Typ85! ( welke items kent deze typ81? (kofferb... codes vertaling gevraagd))

  1. #41

    Standaard Re: Gekocht! Typ85! ( welke items kent deze typ81? (kofferb... codes vertaling gevraa

    Gelukkig hebben we ook een witte gevonden. daar vallen de zwarte details mooi op.Wat betreft de restauratie:
    Bodem op plaatsen zeer krokant, Het originele schuifdak zit een hoop roest in, Verkeerde motor zat erin dus we hebben weer een originele KK blok gevonden. Op de gekste plekken heeft ze roest zitten. Dus een Totale restauratie was dus op zijn plaats. Als ze straks klaar is zal ze dus ook niet met regen of sneeuw buiten komen maar dan blijft ze lekker naast haar zusje in de garage staan ( Opgeknapte Audi 80 CD5S uit 1982) In haar pyama. De laatste info die wij hebben bezit Audi Tradition geen 80 quattro. Ik heb een hoop foto's van hun opslag loods. Daar staan een paar type81 op maar geen 80 quattro.
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

  2. #42

    Standaard Re: Gekocht! Typ85! ( welke items kent deze typ81? (kofferb... codes vertaling gevraa

    Ik zat maar een beetje te geinen; elke 80urq verdiend een respectvol en liefdevol bestaan. Al ligt ze op sloop!

    Ik zal mazzel hebben met mijn 80 dan; maar het is er dan ook een van de "Bauerhof", m.a.w. weinig of geen gepekeld asfalt gezien in haar leven vermoed ik. Mijn serious shit beperkt zich tot licht krokante deuronderkantjes...en die zijn er nog. Mochten die 'eraan' gaan, dan volgt een volledige strip en spuit actie. Vooralsnog mag ze eerst en jaartje bewijzen dat ze écht goed is; anders is een cosmetische ingreep vooralsnog waste of money...

    Euh.. wat heet een verkeerde motor?
    turn in turn out turn on

  3. #43

    Standaard Re: Gekocht! Typ85! ( welke items kent deze typ81? (kofferb... codes vertaling gevraa

    Er lag een WC blok in uit een typ43/44
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

  4. #44

    Standaard Re: Gekocht! Typ85! ( welke items kent deze typ81? (kofferb... codes vertaling gevraa

    Kleine update; ik heb inmiddels wat goodies binnen welke binnenkort gemonteerd gaan worden!

    De 7J Ronals R8 zijn erg mooi geworden! Ik ga daar Yokohama Parada Spec 2 in 195 50 15 op laten monteren. Ik heb ook nog een originele cgt voorspoiler gekocht en nog wat ander spul wat hier niet gefotografeerd is. Het stuurwiel is een originele welke opnieuw bekleed is, de pookknop is gewoon een nieuwe in leer. Ik heb nu nog een set remslangen, remschijven en en remklauw revisiesets in bestelling staan. Er komt ook een set nieuwe bougiekabels van Magnecor in, en een stoffen (Brasil) bruin audi 90 interieur in smetteloze staat. De bestuurdersstoel ervan is net door de vorige eigenaar gerefurbd. Na de RDW keuring ga ik een RVS uitlaat laten maken. Wordt een erg leuk autootje!
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    turn in turn out turn on

  5. #45

    Standaard Re: Gekocht! Typ85! ( welke items kent deze typ81? (kofferb... codes vertaling gevraa

    Stuurtje is ook mooi geworden zeg!

    Lekker bezig.


  6. #46

    Standaard Re: Gekocht! Typ85! ( welke items kent deze typ81? (kofferb... codes vertaling gevraa

    Dat is een voordeel van een auto met achterstallig onderhoud; je kan dan gelijk alles grondig aanpakken.
    turn in turn out turn on

  7. #47
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.853
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Gekocht! Typ85! ( welke items kent deze typ81? (kofferb... codes vertaling gevraa

    Mooi spul, lijkt me top als-ie klaar is.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  8. Ad
  9. #48

    Standaard Re: Gekocht! Typ85! ( welke items kent deze typ81? (kofferb... codes vertaling gevraa

    Ik verwacht wel dat auto met die 7J's in 15 inch met 195 banden er nog steeds een beetje raar uitziet; te hoog.

    Ik denk erover standaard GTE quattro veren te monteren. Een GTE staat 20mm lager dan een willekeurige 80 B2, en een 80 quattro staat wèèr hoger dan een 'gewone' 80. Een GTE quattro is 70 kilo lichter dan een 2.0 quattro. Van 70 kilo zal het front hooguit 5mm zakken. De auto zal van bijna 1.397m zakken naar 1,345m; bijna 6,5cm lager dus!

    Maar goed, kijk even naar deze foto. De huidige situatie: een giraffenonderstel... ;o)

    Handling en looks gaan er beide op vooruit zonder er een impertinente stuiterbak van te maken.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    turn in turn out turn on

  10. #49

    Standaard Re: Gekocht! Typ85! ( welke items kent deze typ81? (kofferb... codes vertaling gevraa

    Mooi spulletjes allemaal. Alles nog nieuw kunnen krijgen? Classicparts of bij de dealer?
    Nu staat die idd behoorlijk op 'offroad' stand. Beetje lager is wel mooier.
    Audi 80 1.8 GTE type 81 (bj. 1983)

  11. #50
    Gilles 2.2's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    497
    Kudos
    1
    Land
    Land

    Standaard Re: Gekocht! Typ85! ( welke items kent deze typ81? (kofferb... codes vertaling gevraa

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Montestoni Bekijk Berichten
    Ik verwacht wel dat auto met die 7J's in 15 inch met 195 banden er nog steeds een beetje raar uitziet; te hoog.
    Brings back memories ;-). Als je een mooi onderstel wilt kun je nu ook Bilstein met Eibach coilovers overwegen. Met de juiste veerdruk heb je een prachtige combinatie. Maar de GTE veren is natuurlijk de makkelijkere optie.
    Audi quattro (1980)
    Audi A2 1.6 FSI S-Line (2005)
    Volvo XC60 T8

  12. #51

    Standaard Re: Gekocht! Typ85! ( welke items kent deze typ81? (kofferb... codes vertaling gevraa

    Alles nieuw, behalve de Ronals natuurlijk. En het stuur is ook gerefurbed. Paul F wat remmerij delen, de locale parts schuiver de distri en wapo, de overige zaken MP & Fleabay... en via het typ8185 forum het 90 interieur...

    Tsja nieuwe remklauwen voor de voorzijde doen tegenwoordig nog maar 70 tientjes p/s zonder inruil van oude... wat ga je dan nog moeilijk doen?
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    turn in turn out turn on

  13. #52
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.853
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Gekocht! Typ85! ( welke items kent deze typ81? (kofferb... codes vertaling gevraa

    Dat interieur moeten we binnenkort maar eens in orde maken.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  14. #53

    Standaard Re: Gekocht! Typ85! ( welke items kent deze typ81? (kofferb... codes vertaling gevraa

    Moeten we zeker doen! Ligttutindewegnu? Dan plannen we het deze week toch in?

    Ik ben trouwens op zoek naar het originele model matten voor in de auto; niet per se om te kopen, maar alleen al om het patroon ervan over te nemen. Dan laat ik wel een set namaken. Aanvankelijk was ik op zoek naar een set originele rubberen Audi-pasvorm matten, maar dat is een lastige opgave...
    Zijn de bodem qua interieur tussen een sedan en een urq/cpe hetzelfde?
    turn in turn out turn on

  15. #54
    al_bundy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2006
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.697
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: Gekocht! Typ85! ( welke items kent deze typ81? (kofferb... codes vertaling gevraa

    Een tapijt van een coupe en sedan zijn gelijk, dus de matten zullen ook wel gelijk zijn.
    Ik heb nog originele set matten in de wagen liggen, alleen de passagierskant is een keer nagemaakt.

    Als je de omtrek wilt en matten gaat bestellen, bestel dan ook meteen een extra setje voor mij

  16. #55

    Standaard Re: Gekocht! Typ85! ( welke items kent deze typ81? (kofferb... codes vertaling gevraa

    PaulF van CAC heeft prima mattensetten voor weinig te koop. De bodem(vloerbedekking) is niet hetzelfde tussen Q & nonQ, maar de matjes passen volgens mij wel gewoon tussen de verschillende auto's.
    Audi TT 1.8TQ - 2001 | Porsche 911 C4 - 2000

  17. #56

    Standaard Re: Gekocht! Typ85! ( welke items kent deze typ81? (kofferb... codes vertaling gevraa

    De kwaliteit ervan is zonder het materiaal te voelen niet te beoordelen. Een internet aankoop van matten heb ik daarom niet aangedurft, maar als jij zegt dat de matten van Paul okee zijn ga ik die toch bestellen bij hem. Namaken is per definitie duurder, en wellicht gezien het prijsverschil zelfs twee keer zo duur.

    Al Bundy: voor jou ook een set bestellen dan?
    turn in turn out turn on

  18. #57
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.853
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Gekocht! Typ85! ( welke items kent deze typ81? (kofferb... codes vertaling gevraa

    Spul ligt niet in de weg hoor, daarom hoeft het van mij niet. Het is wel leuker als je interieur er strak uitziet...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  19. #58

    Standaard Re: Gekocht! Typ85! ( welke items kent deze typ81? (kofferb... codes vertaling gevraa

    Het stuur en de pookknop gaan als allerlaatste nadat alle (vieze vingers) klusjes gedaan zijn. Dan blijft het ook zo mooi smetteloos!
    turn in turn out turn on

  20. #59
    al_bundy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2006
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.697
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: Gekocht! Typ85! ( welke items kent deze typ81? (kofferb... codes vertaling gevraa

    Mocht je een custom pasvorm laten maken dan wil ik er ook best eentje mee bestellen.

  21. #60

    Standaard Re: Gekocht! Typ85! ( welke items kent deze typ81? (kofferb... codes vertaling gevraa

    Nou... voor 28 euro een complete set uit Luxembourg? Lijkt me een mooie bestemming om de RVS uitlaat "in te rijden"! ;o)

    Over de waarde ontwikkeling gesproken; kijk even hier: http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/de...l?id=141359963
    Een in topstaat verkerende 80urq heb ik al voorbij zien komen voor tien mille op autoscout.

    Even nog wat beeldmateriaal toegevoegd om de leesbaarheid van dit topic te veraangenamen.

    Wat doet dat kasteeltje en die integrale in dit topic? Nou dat is Vianden! Daar zit o.a. CAC / Paul Fernandez; die wegen daar lenen zich uitstekend voor spelen met je vierwielaangedreven toy!
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    turn in turn out turn on

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •