Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
Resultaten 101 tot 110 van de 110

Onderwerp: Gekocht! Typ85! ( welke items kent deze typ81? (kofferb... codes vertaling gevraagd))

  1. #101

    Standaard Re: Gekocht! Typ85! ( welke items kent deze typ81? (kofferb... codes vertaling gevraagd))

    Ik ook: 4x108 en 5x112...
    Aanstaande maandag gaan er Yokohama Parada spec2 in 195/50-15 om de 4x108's... bijzonder grippy intermediates.

    Ondertussen wat stuff voor in de auto verzameld: een Soundstream Reference 405 5 kanaals versterker, een 16.5cm composet van Polk, een 13.5cm coaxsetje van CDT voor achtergrondvulling en een Kenwood KDC W6145U headunit, nog een 16mm2 voedings- en aarde draad en drievoudig afgeschermde chinz in huis gehaald. Ik zit nog te dubben over een enkel klein subje van 8" voor onder de bijrijdersstoel in een custom klankkastje. De Polk audio MM840DVC lijkt me wel wat.(ééntje; dit type is dubbelspoels, en als je die parallel aan elkaar soldeerd heb je weer 2 Ohm is dus maar één sub nodig om de Soundstream goed te laten presteren. Dit type heeft voldoende aan een klankkastje van 12 liter.)
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    turn in turn out turn on

  2. #102

    Standaard Re: Gekocht! Typ85! ( welke items kent deze typ81? (kofferb... codes vertaling gevraagd))

    Vandaag bij het RDW keuringsstation bleek hoe zeldzaam een 80 2.0 quattro is: Dit is de eerste die in Nederland rijdt! Het model is nooit gevoerd in NL, de heren en dames hadden meer werk aan hun administratie dan aan de keuring. En het halve personeel kwam effe een kijkje nemen... "Zo da's een echte, met een vijfcilinder erin..." "Een quattro..."
    Ik trok véél meer aandacht dan de klassieke 280Z die voor me was. (veel rot & veel plamuur; US import van een US restauratie voorbeeld)

    s'morgens nog op tijd effe platen gemaakt en erop gehangen, en na de keuring m'n set 7J's R8 gemonteerd; en uiteraard een klein rondje gereden. Je moet toch een leuke locatie als achtergrond hebben voor de foto's nietwaar?
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen
    turn in turn out turn on

  3. #103
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.851
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Gekocht! Typ85! ( welke items kent deze typ81? (kofferb... codes vertaling gevraagd))

    Gefeliciteerd, nou is het wachten op het kenteken...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #104
    Gilles 2.2's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    497
    Kudos
    1
    Land
    Land

    Standaard Re: Gekocht! Typ85! ( welke items kent deze typ81? (kofferb... codes vertaling gevraagd))

    Mooie auto, staat wel te hoog op de poten...
    Audi quattro (1980)
    Audi A2 1.6 FSI S-Line (2005)
    Volvo XC60 T8

  5. #105

    Standaard Re: Gekocht! Typ85! ( welke items kent deze typ81? (kofferb... codes vertaling gevraagd))

    Was toen een heel normale optie: "versterkt onderstel".

    Maarre... je hebt wel gelijk. Het geluid is er echter niet minder om: net nog even een rondje tunnels door Utrecht gedaan; vooral die onder het spoor door bij 't Smakkkelaarsveld is lekkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr! |oP
    turn in turn out turn on


  6. #106
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.851
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Gekocht! Typ85! ( welke items kent deze typ81? (kofferb... codes vertaling gevraagd))

    Hij klonk erg fijn inderdaad.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  7. #107

    Standaard Re: Gekocht! Typ85! ( welke items kent deze typ81? (kofferb... codes vertaling gevraagd))

    O, je was dus tòch wel thuis! Ik meen dat er geen licht brandde...
    > Met een beetje mazzel heb ik vrijdag de papieren in huis, en kan ik zaterdag plaatjes laten maken.

    By the way: volgens mij moet ik nog één boodschapje doen vòòrdat de distributie gedaan wordt...
    ...een Schrick Nockenwelle! Dat wordt samen met de rvs custom uitlaat de best besteedde eurootjes ooit denk ik!
    turn in turn out turn on

  8. Ad
  9. #108
    Gilles 2.2's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    497
    Kudos
    1
    Land
    Land

    Standaard Re: Gekocht! Typ85! ( welke items kent deze typ81? (kofferb... codes vertaling gevraagd))

    wat is het (merkbare) effect van zo'n nokkenas?
    Audi quattro (1980)
    Audi A2 1.6 FSI S-Line (2005)
    Volvo XC60 T8

  10. #109

    Standaard Re: Gekocht! Typ85! ( welke items kent deze typ81? (kofferb... codes vertaling gevraagd))

    mooie wagen en die 15inch R8 velgen staan er goed.
    Audi 80 CD 5S 1982 & Audi 80 quattro type 85 1983
    Audi 80 quattro 2.3e B4 1992 & Audi Cabriolet 2.3e 1993
    Audi A4 Avant 1.8T Pro Line 2004 & Audi A3 Sportback 1.9 TDI 2009

  11. #110

    Standaard Re: Gekocht! Typ85! ( welke items kent deze typ81? (kofferb... codes vertaling gevraagd))

    Het merkbare effect van zo'n nokkenas is een snellere acceleratie en hogere top. De stationairloop wellicht fractioneel wat minder. Hoewel ik geen 276 maar een 272 duration as wil; dus de nokvorm is niet overdreven wild. Bij steilere nokken heb je andere klepveren nodig, met de standaard krijg je zwevende kleppen...
    De motor klimt veel makkelijker in de toeren, en het geheel klinkt wat ruiger.
    turn in turn out turn on

Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •