Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Resultaten 21 tot 24 van de 24

Onderwerp: Verbeteringen Audi

  1. #21
    audi80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    7.567
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard

    Bij me vorige 80 is de stekker die op de schakelaar ook een keer weggebrand met als gevolg dat het dimlicht het niet meer deed.
    Ik had dagen voordat het gebeurde wel een brandlucht in de auto waar ik de oorzaak niet kon vinden, todat ik naar de oorzaak van het niet-werkende dimlicht zocht (met behulp van de schema's van de vraagbaak)
    Na de contacten van de stekker en de schakelaar schoon had gemaakt wekte alles weer en had ik ook een veel grotere lichtopbrengst.

    Ik zit te denken om bij deze ook te denken op er relais tussen te bouwen, waar kun je deze dan het beste plaatsen ? onder het dashboard of ergens in de motor ruimte ......

    Ik wil de ramen ook nog een keer electrisch maken maar ik heb niet zo'n zin om met de deur panelen te gaan "vechten"
    Ik heb bij mijn vorig er centrale vergrendeling erop gebouwd en daar ging dat ook niet zo makkelijk met de deurpanelen :?
    Huidige auto: A4 Allroad 2.0 TFSI S-Tronic 2011
    Verleden: Audi 80 1.8E 1990 , Audi 80 2.0E 1993 , Audi A6 2.4 quattro 2000

  2. #22
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.853
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Als je de relais in de motorruimte plaatst, moet je ze waterdicht inpakken. Daar zijn overigens goede oplossingen voor te leveren, ik denk dat LPG-inbouwstations wel iets leuks hebben. Onder het dashboard kan ook, maar dan moet je meer draden door het schutbord voeren, met bijbehorende kans op lekkage...

    Inderdaad, dat gedonder met deurpanelen is niet om vrolijk van te worden. Ik heb voor mijn eerste 80 ook eens een setje CV gekocht, maar na één keer deurpaneel uitbouwen had ik er geen zin meer in. De set ligt er nog steeds.

    Tom

  3. #23

    Standaard

    Audi koplampen in astra gsi :P



    Ziet er zeer mooi uit die audi lampjes zo.

    Maarre dat zwakke bedrading gedoe geldt toch niet voor nieuwere types audi....of hebben die er ook last van?

    mzzl.
    Me owns audi soon...

  4. #24
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.853
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Het schijnt dat je met betere bedrading en relais nog steeds iets kunt verbeteren bij nieuwere Audi's. Meet maar eens wat voor voltage er bij de koplampen aankomt... met een beetje geluk zit je op 10,5 V.
    Alleen de Xenon-lampen hebben hier geen last van, schijnt het.

    Tom

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •