Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 73

Onderwerp: Kachel wordt niet warm

  1. #21

    Standaard Re: Kachel wordt niet warm

    @bartaudi80, Lampjes van de airco unit kan je zo wisselen
    Laatst gewijzigd door Chris80; 12-03-13 om 19:02.

  2. #22
    MCD's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2010
    Leeftijd
    36
    Posts
    45
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Kachel wordt niet warm

    Bart,

    Ik kan ook wel doordeweeks, maar dan zou ik even mijn werk rooster erop moeten naslaan.
    Theoretisch gezien is het klusje snel geklaard. Het feit dat je een cabrio hebt maak het om op sommige punten wel makkelijker.
    Een lampje kan soms gewoon het lampje zijn, deze raken na een tijdje ook gewoon op. Komen in een doosje van 20 bij de auto handel.
    Is even priegelen, maar dan kan je ze zo vervangen. (Het beste is het oude lampje eruit halen, meenemen en even laten zien)

    De computer zat bij mij vast met klemmetjes, dacht ik. Hahah.
    De bijrijders stoel hoeft er niet perse uit, ik ben dan wel een mager manneke.

    Gooi maar een datum op, kijk ik ff snel in mijn roosters.

    Gr. Nikk
    Audi 80 1.8 S - 1990 - Niet meer onder ons. | Audi A3 1.8 T - 1998 - Verkocht | Audi A6, 2.4 V6 - 2000 - Niet meer onder ons. | Audi A4 2.5 TDI Quatro - 2004 - 17' LM Velgen - Niet meer onder ons - Audi A4 Avant 2.0 TDI - 2008 Huidige scheurmonster.

  3. #23

    Standaard Re: Kachel wordt niet warm

    Als het ACC is kan je het beste heel die unit eruit halen.
    Zijn lampjes met bajonet sluiting

  4. #24

    Standaard Re: Kachel wordt niet warm

    bedankt voor de reactie's

    gr,
    bart

  5. #25

    Standaard Re: Kachel wordt niet warm

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MCD Bekijk Berichten
    Bart,

    Ik kan ook wel doordeweeks, maar dan zou ik even mijn werk rooster erop moeten naslaan.
    Theoretisch gezien is het klusje snel geklaard. Het feit dat je een cabrio hebt maak het om op sommige punten wel makkelijker.
    Een lampje kan soms gewoon het lampje zijn, deze raken na een tijdje ook gewoon op. Komen in een doosje van 20 bij de auto handel.
    Is even priegelen, maar dan kan je ze zo vervangen. (Het beste is het oude lampje eruit halen, meenemen en even laten zien)

    De computer zat bij mij vast met klemmetjes, dacht ik. Hahah.
    De bijrijders stoel hoeft er niet perse uit, ik ben dan wel een mager manneke.

    Gooi maar een datum op, kijk ik ff snel in mijn roosters.

    Gr. Nikk
    Hoi Nikk,

    Kan je misschien a.s. maandag of dinsdag ik ben dan vrij dus dat zou mooie uitkomen.

    Ik hoor graag van je.

    Gr,
    Bart


  6. #26

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2015
    Leeftijd
    54
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard Re: Kachel wordt niet warm

    Hallo, mijn naam is Bianca en ik heb een Audi 80 1.6 benzine uit 1991. Heb met veel interesse dit artikel gelezen. Mijn kachel wordt ook totaal niet warm. Beide slangen naar de kachelradiator worden wel goed warm, maar binnenin alleen koude lucht. Voordat ik van alles ga demonteren zou ik willen weten;
    - 1) Hoe moet ik het koelsysteem goed ontluchten om er absoluut zeker van te zijn dat er ook geen lucht meer in de kachelradiator zit?
    - 2) Welke algemene tips zijn er verder nog te geven om zaken te controleren met betrekking tot dit probleem om een betere diagnose te stellen waar het probleem precies zit?

    PS Ik ben nieuw op dit forum en kon niet zo snel vinden hoe en waar precies ik een eigen bericht moest plaatsen. Vandaar mijn reactie op dit bericht omdat ik geen ander aanknopingspunt vond. Iedereen alvast bedankt voor de tips!

  7. #27
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Kachel wordt niet warm

    Je vraag staat hier prima, bedankt voor het gebruiken van de zoekfunctie.

    Waarom heb je reden om aan te nemen dat er lucht in het systeem zit? Is er pas een radiateur of een slang vervangen waarvoor het koelsysteem leeg moest? Anders kun je er vanuit gaan dat er niet ontlucht hoeft te worden.
    Verder: lees even bericht #11 uit dit topic.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  8. Ad
  9. #28

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2015
    Leeftijd
    54
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard Re: Kachel wordt niet warm

    Hoi Tom,

    Hartelijk dank voor je reactie. De link en het document daarachter heb ik gedownload. Perfect voor als je er aan toe bent alles uit elkaar te halen. Maar dat ben ik nu nog niet. De kachel is ruim een half buiten het koeling- en verwarmingscircuit gehouden door een vermeend lek in de kachelradiateur. De 2 kachelslangen zijn toen met elkaar doorverbonden door een metalen bus er tussen en slangenklemmen erop. Deed het verder prima zo. Ik had ToRaLin Koelsysteem Stop lek Radiateur gekocht. Heb daarvan wat in het rechterbuisje van de kachelradiateur gegoten via een slang. Daarna alles weer aangesloten. Ik zie geen lekkage verder maar er komt totaal geen warmte via de blower van de kachel in auto. Beide slangen zoals gezegd wel goed warm/heet. Omdat de kachelradiateur lange tijd buiten het circuit was leek mij nu ook moeten ontluchten mij niet zo raar...

  10. #29
    RubenUrS4's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2010
    Leeftijd
    31
    Posts
    1.224
    Kudos
    30
    Auto
    Audi S4
    Land
    Land

    Standaard Re: Kachel wordt niet warm

    Oei, dit soort middelen wil nog wel eens voor zorgen dat de kachelradiateur verstopt raakt. Het kan zijn dat er gedeelte van je kachelradiateur verstopt zit en daardoor niet genoeg warmte afgeeft.
    Huidig:
    Ex:
    Audi 100 S4 (UrS4) 2.2 20V Turbo quattro 265pk 1993 - Audi Coupe 2.6e AUT 150pk 1995 - Audi 80 2.0E 90pk 1995 - Audi Cabriolet 2.3E 136pk 1993

  11. #30
    MCD's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2010
    Leeftijd
    36
    Posts
    45
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Kachel wordt niet warm

    Hoi Bianca,

    Ik heb het even allemaal door gelezen. Ik ben het deels met Ruben eens. Een stopmiddel kan ervoor zorgen dat je kachelradiateur verstopt kan raken bij het aansluit punt.
    Het kan dus zo maar zijn dat er wel vloeistof doorheen loopt, alleen dan een klein gedeelte. Er is niet echt een directe manier om dit te controleren zonder de boel los te halen.
    Daarnaast kan je ook het probleem hebben wat ik had, dat dus de kleppen helemaal kaal zijn. Zoals je in het document kon zien, er is dan niks wat de koud lucht langs de radiateur stuurt omdat er veel gaten in zitten.

    Het "dichten" van je radiateur kan daarnaast nog andere problemen veroorzaken.
    Waarom had de vorige eigenaar de slangen aan elkaar gekoppeld? Daar zal vast een reden achter zitten.

    Voorbeeldje: Een vriend van mij had laatst ook een 80 gekocht, zag dat de slangen aan elkaar verbonden waren, deze weer aan de radiateur gekoppeld en lekker gaan rijden.
    Ging een paar dagen goed. Toen hoor hij iets sissen. Liep alles leeg, bijrijder natte, warme voeten, auto beslagen en koelvloeistof op.
    Na het vervangen van de radiateur goed gekeken naar de oude, deze was ook "gedicht", maar omdat 'ie redelijk oud was, was er een nieuw gaatje ontstaan.

    Het hoeft in theorie niet zo te zijn bij jou, kan dus ook aan de kleppen liggen, er is maar één manier om te goed te controleren en dat is alles uit elkaar trekken.

    Heb je vragen of hulp nodig? Ik hoor graag.

    Gr. Nikk
    Audi 80 1.8 S - 1990 - Niet meer onder ons. | Audi A3 1.8 T - 1998 - Verkocht | Audi A6, 2.4 V6 - 2000 - Niet meer onder ons. | Audi A4 2.5 TDI Quatro - 2004 - 17' LM Velgen - Niet meer onder ons - Audi A4 Avant 2.0 TDI - 2008 Huidige scheurmonster.

  12. #31

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2015
    Leeftijd
    54
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard Re: Kachel wordt niet warm

    Hoi Nikk,

    Supertof die uitgebreide reactie. Die vorige eigenaar ben ik zelf hoor :-). Ik heb deze auto al bijna 10 jaar. Destijds kado gekregen van mijn vriend omdat mijn vorige auto helemaal op was. Ik ben enorm aan deze auto gehecht daarom. Maar op een gegeven moment moet je je af gaan vragen of het geld dat je erin steekt of alle moeite nog wel loont. Ik had hetzelfde probleem als dat je vriend had. Natte matten aan de passagierskant en continue de ramen beslagen met vieze aanslag. En natuurlijk op een gegeven moment bijna geen koelvloeistof meer in het systeem. Dat was het moment waarop mijn vriend zei; je kachelradiateur is zeer waarschijnlijk lek. Het is nu zomer, je hebt geen de kachel niet echt nodig. Je kunt hem buiten het circuit laten door de slangen met elkaar door te verbinden of we moeten er een nieuwe in zetten. Waar we de auto altijd wegbrengen voor onderhoud of keuringen die we niet zelf kunnen, die vertelde wat een enorme 'operatie' die vervanging was. Kostte dus ook een hoop centjes en we konden merken dat hij er weinig zin in had. Een handige overbuurman die ook altijd aan VW en Audi aan het sleutelen is zag er ook niet zo veel heil in en attendeerde ons op het succes dat een collega met de 3 stappen behandeling van Toralin had gehad bij een lekke koppakking van een Polo. Dat was het moment dat wij dachten; "we kunnen dit proberen met dat middel". Als het niet werkt heeft het ons 30 euro gekost en wat moeite maar verder niks en kunnen we altijd de kachelradiator nog laten repareren. We hoopten dat het middel zou werken. De mat aan de passagierskant blijft tot nu toe droog maar warm wordt de kachel alleen niet. We hoopten eigenlijk dat er ter hoogte van de kachelradiator nog een luchtbel zit die het warm worden ervan verhindert. Vandaar de vraag over hoe we moeten ontluchten en hoe we eventueel kunnen controleren of er wel koelvloeistof in de kachelradiator stroomt. Van de 2 buisjes die uit het schutboard steken zal er 1 de instroom en de ander de uitstroom zijn. Weet jij welke? Als je er voor staat met je gezicht naar het schutboard? Er zit op deze buisjes geen ontluchtingsschroef zoals ik soms lees.

    Goed weekend Nikk en bedankt voor je hulp en aanbod!

    Bianca.

  13. #32
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.834
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Kachel wordt niet warm

    NOOIT dichtings-meuk in je koelsysteem gooien. Met wat pech kun je het er nooit meer uit krijgen en mag je van alles vervangen.

    Er staat een goede instructie voor het vervangen van je kachelradiateur op dit forum. Ja, het is veel werk - maar wel werk dat iedereen kan die weet welke kant van een schroevendraaier vastgepakt moet worden.

    Is overigens wel makkelijk om bij je vraag iets meer achtergrond te geven, dat scheelt weer wat reacties.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  14. #33
    MCD's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2010
    Leeftijd
    36
    Posts
    45
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Kachel wordt niet warm

    Hoi hoi!

    Er zit geen ontluchtingsnippel/ventieltje nee. Als je voor je auto staat, dan is de linker slang de toevoer, rechts dus retour. (Kan je controleren aan de pijltjes op de buisjes)
    Ik ga er vanuit dat er wel een doorloop is, gezien beide warm/heet worden. Maar dan een heel klein gedeelte van je radiateur. Omdat deze dus "gedicht" is.

    Sorry dat ik het zeg, ik ben het wederom met Tom eens. Nooit die troep in je blok gooien.
    Ik ga denk dat je alsnog je kachel-radiateur mag vervangen, dan pas zal je in de winter in een lekker warm bakkie zitten.
    Ik weet niet welke kosten jou voorgeschoteld zijn?

    Een radiateur kan je al makkelijk vinden bij de gemiddelde groothandel voor ongeveer 30 euro.
    Het vervangen is een redelijke klus, maar zoals Tom zei, te doen als je weet waar je mag zijn. (Ik heb een vraagbaak indien nodig)
    Heb het zelf bij een maatje gedaan zonder teveel poespas. Alleen de boel opschuiven, voorzichtig wat onderdelen weg halen, wisselen en klaar.

    Laat maar weten hoe en wat, weet niet waar je woont. Maar ik heb een loods tot mijn beschikking, waar we redelijk droog (en soms warm) de boel kunnen doen.

    Gr. Nikk
    Audi 80 1.8 S - 1990 - Niet meer onder ons. | Audi A3 1.8 T - 1998 - Verkocht | Audi A6, 2.4 V6 - 2000 - Niet meer onder ons. | Audi A4 2.5 TDI Quatro - 2004 - 17' LM Velgen - Niet meer onder ons - Audi A4 Avant 2.0 TDI - 2008 Huidige scheurmonster.

  15. #34

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2015
    Leeftijd
    54
    Posts
    4
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80
    Land
    Land

    Standaard Re: Kachel wordt niet warm

    Hoi Nikk,

    Waanzinnig tof dat je dit aanbiedt! Qua kosten is er niet direct een bedrag genoemd, maar was er bij onze garage (beste mensen en niet te duur) gelijk een houding van "oh nee, dat zie ik eigenlijk helemaal niet zitten" . De handige overbuurman had wat zitten googelen en een versneld filmpje gevonden op Youtube met alle handelingen die uitgevoerd moeten worden en schatte in dat het voor hem een dag of 2 werk was. En hij zat duidelijk ook niet echt te springen om er aan te beginnen. Wij wonen zelf in Rijswijk naast Den Haag. Mijn vriend rijdt zelf in een oude Mazda 323 en we zouden prima een paar dagen met 1 auto kunnen doen en de Audi dus even kunnen missen. Kortom, als jij het ziet zitten om er aan te beginnen, dan vinden we vast wel een manier. Uiteraard hoeft dat niet voor niks! Geen idee hoe we dit verder af moeten gaan spreken. Via een persoonlijk bericht of iets dergelijks? Je kunt mij mailen als je wilt rosaria@ziggo.nl.

    PS. We hebben wel een bewuste keuze gemaakt een dichtingsmiddel te gebruiken en daarbij ons best gedaan naar het beste, en ook zeker niet het goedkoopste middel te zoeken in de hoop daarmee de kans op verstoppingsellende te reduceren. De ouderwetse "pillen" en Bars Stop Leak durfden wij zelf ook niet aan te beginnen. Tot nu toe blijft voor de rest alles goed werken gelukkig. :-)

    Groetjes, Bianca.

  16. #35

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2015
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: Kachel wordt niet warm

    Hoi iedereen,

    Helaas was het bij mij ook raak afgelopen jaar en had ik ook een vieze geur en beslagen ruiten in mijn audi 80 1.6 B4 uit 1991.. eerst de nood oplossing door de radiateur te bypasses met een metalen busje en in oktober na het hele forum aflezen met behulp van alle tips de kachelradiator vervangen. Een nieuwe radiator besteld bij de garage voor 28 euro en een leuke maar flinke klus van uur of 8-10 met twee man. Alle mechanische kleppen in het kachelhuis zagen er nog goed uit, maar toch maar na het lezen van alle threads de kleppen opnieuw bekleed met zelfklevend schuim.

    Helemaal blij dat alles er weer in zat en we geen onderdelen overhielden, maar in het begin geen lekkere warme lucht... De enige fout die ik denk ik heb gemaakt is niet de kachelradiator gevuld met koelvloeistof maar leeg gemonteerd..

    Na wat lezen op het forum en bellen met een garage zeiden ze dat het waarschijnlijk lucht in de kachelradiator was waardoor die niet echt lekker warm wordt. Dit met bijvullen en af en toe de dop eraf en luisteren of er lucht ontsnapt de lucht er wel uit zou komen.

    Met de huidige temperaturen buiten is een werkende kachel toch wel wenselijk en toch besloten om te kijken of de kachelradiator wel goed doorliep. Deze aangesloten op een tuinslang en gekeken of er een mooie straal uitkwam. Eerst de slang op de rechter pijp aangesloten als je met je gezicht naar het schutbord staat en er kwam een moeizaam straaltje uit. Toen de slang op de andere pijp gezet en een hoop geborrel maar daarna een mooie volle straal, nogmaals stromingsrichting omgedraaid en toen kreeg ik ook een goede straal. Vervolgens een pak koelvloeistof leeg gegooid in de kachelradiator totdat er koelvloeistof uitkwam via de andere pijp.

    Nu dacht ik, dit moet het geweest zijn want eerst was de straal minimaal door de toch aanwezige lucht in de radiator. Aangesloten gestart, temperatuur op laten lopen, nauwelijks warme lucht.... Wat kan het nu nog zijn? Als ik rijd wordt de motor wel warm alleen blijft die rond de 75-80 hangen, normaal staat die net onder het 90 streepje in de zomer. En als ik meer toeren maak wordt de lucht binnen wel warmer dan stationair toerental. Bij stationair toerental wordt linker slang (waarvan ik dacht dat het de retour was, volgens een cooling system scheme wat ik had gevonden) veel kouder, rechts blijft behoorlijk warm (lees net niet vast, net wel te houden)

    mijn tweede beginners fout is dat ik bij het loshalen van de slangen de eerste keer niet erop had gelet welke waarop gemonteerd zat. Dit omdat de vriend die mij hielp die eraf had gehaald terwijl ik met iets anders bezig was. Nu las ik in de post van Nikk dat links de voeding zit en recht de retour is, nu is mijn vraag welke slang is de voeding en retour? De meest logische aansluiting is de slang die aan het achterkant van het blok zit op de rechter pijp en de andere slang die op een leiding aangesloten zit die naar de waterpomp gaat op de linker pijp, maar is dit correct?

    Ik hoop dat iemand die mijn verhaal leest mij zou kunnen vertellen wat het zou kunnen zijn??
    Groet,
    Peter-Paul

  17. #36

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2015
    Leeftijd
    37
    Posts
    11
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio

    Standaard Re: Kachel wordt niet warm

    Ik heb een gelijkaardig probleem met mijn audi 80 cabrio. Thermostaat is juist vervangen. Een aantal jaar terug is de verwarming vernieuwd ( al weet ik niet zeker wat ze dan wel en niet vervangen hebben). Nu blkaast de verwarming wel hete lucht als de auto stilstaat maar tijdens het rijden wordt hij niet warm of slechts lauw. De temperatuurmeter geeft bij stilstand 90 graden aan en tijdens het rijden slechts 80. Dit is misschien normaal maar ik ben hoger gewoon.
    Denken jullie dat dit het vilt op de kleppen is? Ik zou dit vandaag eens willen proberen te vervangen. Of zou er iets anders aan de hand zijn?

    @ Nikk: Is het de bedoeling om de afzuigkapfilter volledig met ducttape af te plakken, of enkel de randen?

    Alvast bedankt

  18. #37
    MCD's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2010
    Leeftijd
    36
    Posts
    45
    Kudos
    1
    Auto
    Audi A4
    Land
    Land

    Standaard Re: Kachel wordt niet warm

    @pepe80 ; Als het goed is er op je nieuwe kachelradiateur op de pijpjes pijltjes. Die geven aan welke wat is. Mijn Audi 80 is helaas niet meer onder ons dus ik durf even niet zo snel te zeggen welke slang waar heen ging. Maar ik kan mij herinneren dat de afvoer naar het blok ging. (In ze zomer dus ook een prima manier om extra warmte kwijt te raken door je kachel vol aan te zetten en alle ramen open) Waarom je blok niet warm wordt heb ik helaas geen antwoord op. Het kan zijn dat je thermostaat niet helemaal goed functioneert en een kleine stukje open blijft staan. Of dat er alsnog een hoeveelheid lucht in het systeem zit. M.b.t. je lauwe lucht in de auto, dit kan de oorzaak hebben dat je blok dus niet warm genoeg wordt. Of dat je je nieuwe schuim niet goed gemonteerd hebt en dat je kleppen niet volledige afsluiten om de warme lucht de juiste kant op de sturen. Dat je dus warm en koud tegelijk krijgt.

    @KoendersPeter : Als je tijdens het rijden een lagere temperatuur ervaart dan als je stil staat, dan vrees ik alsnog je thermostaat. Zoals ik beschreven heb bij Pepe80, kan het zijn dat deze alsnog niet goed werkt. In theorie krijg je warme koelvloeistof naar je kachel. Dus als jij je kachel gebruikt om je koude auto op te warmen, dan koel jij deze weer af en stuur je minder warme vloeistof terug het blok in. Ik zou eerst je onregelmatige temperatuur oplossen voor je besluit je dashboard uit elkaar te trekken.

    Ik hoop dat jullie beide hiermee een stukje verder komen. Ik zal dit topic weer meer in de gaten gaan houden.

    Gr. Nikk
    Audi 80 1.8 S - 1990 - Niet meer onder ons. | Audi A3 1.8 T - 1998 - Verkocht | Audi A6, 2.4 V6 - 2000 - Niet meer onder ons. | Audi A4 2.5 TDI Quatro - 2004 - 17' LM Velgen - Niet meer onder ons - Audi A4 Avant 2.0 TDI - 2008 Huidige scheurmonster.

  19. #38
    Frans Pan's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2014
    Leeftijd
    67
    Posts
    329
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: Kachel wordt niet warm

    Deze man doet het in anderhalve minuut?
    https://youtu.be/74RC0-GAFjo
    Audi 80 1.8 1991

  20. #39

    Standaard Re: Kachel wordt niet warm

    Heb dit klusje nu een keer of 5 gedaan! Maar idd 1,5 minuut! Mag blij zijn dat ik mijn laatste in 6 uur heb gedaan! Dat was mijn hoogst haalbare in de snikhete zonvorig jaar zomer. heb een haat/liefde relatie met typ89 kachels aan overgehouden.... ellendige dingen!
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  21. #40
    Bouke222's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2010
    Leeftijd
    34
    Posts
    322
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: Kachel wordt niet warm

    Heb ook nog een auto waar dat klusje mag gebeuren een keer, Kachel word niet goed warm meer. Als iemand zin heeft aan zo klusje houd ik mij aanbevolen

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •