Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Audi 80 b3 interieur: welke auto's hebben een compatible interieur?

  1. #1

    Standaard Audi 80 b3 interieur: welke auto's hebben een compatible interieur?

    Ik wil mijn interieur uit mijn b3 uit 1986 vervangen door een leren interieur. Nu worden er vele leren interieurs aangeboden voor B4 audi 80's, echter hebben die een neerklapbare achterbank. Ik hoorde een tijdje geleden dat voorstoelen tussen vw en audi soms uitwisselbaar zijn. Daarom mijn vraag:

    Welke interieuren zijn gedeeltelijk of geheel uitwisselbaar met een audi b3 sedan (zonder daarvoor het stoelframe aan te hoeven passen/lassen)?

    Passen de voorstoelen van een b3 coupe/cabrio in een b3 sedan? En de voorstoelen van een b4?

    En achterbanken?
    Laatst gewijzigd door Woutertje; 29-08-12 om 12:52.

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.890
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Audi 80 b3 interieur: welke auto's hebben een compatible interieur?

    Verplaatst naar het Audi 80/90-subforum, SVP hier voortaan zelf je vragen over deze auto plaatsen.

    Het antwoord: de enige die echt past is een 80 type 89. De stoelen uit een Coupé of Cabrio passen wel, maar waarom zou je dat willen? Dan passen de deurpanelen en de achterbank er niet meer bij. Van VW kun je met wat lassen ongetwijfeld dingen pasklaar maken, maar dat heeft naar mijn mening om diezelfde reden geen zin. Een compleet lederen interieur zal dus uit een type 89 moeten komen, of je moet hobbyen om een B4-interieur passend te maken.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •