Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Krakend geluid van uitlaat

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    32
    Posts
    24
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Unhappy Krakend geluid van uitlaat

    hallo,

    Als ik met men audi 80 1.8e van 1990 optrek komt er een krakend geluid, afkomstig van de uitlaat maar heb me al eens onder de wagen gelegd maar zie niks speciaal, wat zou dit kunnen zijn? zou het kunnen dat er te veel spanning op de uitlaat zit? (soepel stuk tussen steken)
    het geluid komt van waar de buis van de katalysator en de rest van de uitlaat gekoppelt zit. +- onder de handrem.
    Ook krijg ik bij hard optrekken de geur van men uitlaat binnen, bij traag rijden in de bebouwde kom enz niet enkel op de snelwegen.

    hoop egt dat ik het kan oplossen want het is echt irritant tijdens rijden.

  2. #2
    audi89coupe's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    07 2011
    Leeftijd
    43
    Posts
    287
    Kudos
    29
    Auto
    Audi Coupe
    Land
    Land

    Standaard re: Krakend geluid van uitlaat

    Zijn er toch geen rubbers die kapot zijn die je uitlaat op zijn plaats moeten houden?

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    32
    Posts
    24
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: Krakend geluid van uitlaat

    daar heb ik niet op gelet, morgen nog eens onder de auto kruipen xD, zou dit de oorzaak kunnen zijn?

  4. #4

    Standaard Re: Krakend geluid van uitlaat

    Ik had vorige week hetzelfde probleem. Bij mij was 1 van de achterste ophangrubbers door... Heb meteen de vooste rubbers vervangen. Totale kosten bij de Brezan (sorry als ik nu reclame maak) was 6 euro nog wat voor de 4 rubbers. Let er wel op dat de voorste rubbers anders zijn dan de achterste ophanrubbers (maar dat weten ze bij de Brezan ook...).
    Probleem was daarna weg...
    Succes!

  5. #5

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    32
    Posts
    24
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: Krakend geluid van uitlaat

    zal dan bij mij ook dat probleem zijn want ik zit nu zo te denken, de uitlaat die er nu onder zit is de originele uitlaatlijn waar ik men middendemper verwijdert heb en een andere einddemper geplaatst. maar doordat ik de middendemper verwijdert heb zijn de ophangpunten voor de rubbers ook weg dus dan ga ik daar iets moeten voor voorzien dat ik de rubbers terug kan plaatsen.
    ga zeker op het forum posten of het probleem opgelost is .

    bedankt al voor de reacties

    niemand een idee hoe het zou komen dat ik men uitlaat kan ruiken binnenin de wagen?


  6. #6
    al_bundy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2006
    Leeftijd
    44
    Posts
    2.697
    Kudos
    4
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: Krakend geluid van uitlaat

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door killerke Bekijk Berichten
    niemand een idee hoe het zou komen dat ik men uitlaat kan ruiken binnenin de wagen?
    uitlaat lekt ergens waar deze niet lek hoort te zijn?
    Heb je de uitlaat koppelingen al eens bekeken/gevoeld bij een koude draaiende motor?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •