Resultaten 1 tot 10 van de 10

Onderwerp: Wit!

  1. #1

    Standaard Wit!

    Vandaag was het zover,gewapend met een blikje commandant5 en een fles autowas en een grote stappel poetsdoeken,ben ik begonen een poging te wagen om mijn Audi weer wit te krijgen.
    Het ging als een speer,de aanslag vloog er af!!!,dit is echt goed spul,na een uurtje of twee poetsen(en een paar lamme armen)ziet de lak er weer als nieuw uit en is tie weer pearl-wit.

    Zodra het weer het toelaat zal ik de foto's in mijn album vervangen.

    Gr,Ray

    PS:Tom nog bedankt voor de tip!!!,en no'5 was een goede keus.
    It's just me,myself,and my Ford

  2. #2

    Standaard

    gelukkig voor je hij zal nu wel erg blinke
    If you want to be somewhere fast, take an Audi [img][http://www.rs6.com/smilies/rs4-kiss.gif]http://www.rs6.com/smilies/rs4-kiss.gifhttp://[/img]

  3. #3

    Standaard

    Zonder zonnebril is tie niet meer te benaderen :shock: :shock: :shock: :shock:

    Ray.
    It's just me,myself,and my Ford

  4. #4

    Standaard

    Mooi!

    Mijn rode auto heeft ook wat last van verweerde lak. In de regen valt het niet zo op maar in de zon wel. Kan ik nu het beste commandant 4 of 5 gebruiken? En nabehandeling met commandant 7 right?

  5. #5

    Standaard

    Ik denk voor rood nummer 4 en daarna 5 of 7 en dan goed in de was zetten,dan moet het lukken.
    Het is veel werk,maar het resultaat mag er zijn,en het is het behoud van de lak.

    Je kunt het nog ff in het draadje poetsen kijken,daar heeft Tom het over roode lak!!!

    Ray.
    It's just me,myself,and my Ford


  6. #6
    audi80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    7.567
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard

    Wil ik ook nog eens een keer proberen, mischien dat dan al die kleine krasje weg gaan :shock:
    Huidige auto: A4 Allroad 2.0 TFSI S-Tronic 2011
    Verleden: Audi 80 1.8E 1990 , Audi 80 2.0E 1993 , Audi A6 2.4 quattro 2000

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dara
    Ik denk voor rood nummer 4 en daarna 5 of 7 en dan goed in de was zetten,dan moet het lukken.
    Het is veel werk,maar het resultaat mag er zijn,en het is het behoud van de lak.

    Je kunt het nog ff in het draadje poetsen kijken,daar heeft Tom het over roode lak!!!

    Ray.
    Oké, bedankt ik zal daar eens kijken.

  8. Ad
  9. #8

    Standaard

    @ audi80,
    Kleine krasjes die niet te diep zitten(tot op het metaal)krijg je er prima mee weg,let alleen wel op dat je de goede koopt 4,5,7, i.v.m. metalic-lak!!
    Ik weet uit mijn hoofd niet welke je het beste kan gebruiken,maar in een goede auto-sevice zaak weten ze het wel.

    Ga niet zomaar met een of ander goedje op metalic-lak aan de gang,want je kan het onherstelbaar beschadigen!!!!!!(je poetst dan de blanke lak-laag weg)
    Ik heb vroeger zelf al eens een metalic-lak om zeep geholpen met een of andere wazige cleaner,in de laklaag kwamen allemaal lelijke plekken door te lang op een plek te blijven poetsen,was er doodziek van,en had liever die krasjes gehouden.


    Ray.
    It's just me,myself,and my Ford

  10. #9
    audi80's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    7.567
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4 Allroad

    Standaard

    Thnx voor de info
    De krasjes zijn minimaal, gewoon gebruikers sporen.
    Als de auto niet gewassen is zie je zo ook niet :shock:
    Huidige auto: A4 Allroad 2.0 TFSI S-Tronic 2011
    Verleden: Audi 80 1.8E 1990 , Audi 80 2.0E 1993 , Audi A6 2.4 quattro 2000

  11. #10
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.844
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard

    Blij te horen dat-ie weer glimt, Ray. Ik zie 'm wel op de meeting... neem ik m'n zonnebril mee.

    Audi80: Met metallic lak moet je inderdaad uitkijken, ik zou niks grovers dan Commandant 5 gebruiken. Een goede was erover na het poetsen en hij ziet er weer top uit.

    Tom

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •