Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345
Resultaten 81 tot 95 van de 95

Onderwerp: Competition velgen op B3? wel of nie?

  1. #81

    Standaard Re: Competition velgen op B3? wel of nie?

    Ach.. ze heeft haar charmes als bitch! Ghehe

    Ik heb weinig moeite met niet-origineelheid, als het plaatje maar klopt! Zodra het geen plastic-fantastic is heb ik een aardig open vizier.

  2. #82

    Smile Re: Competition velgen op B3? wel of nie?

    Het zijn Audi wielen dus dat scheelt alweer, 16" onder een 80 of een Coupé is gewoon veel mooier dan het originele 14 en 15".
    Maar hoe kom jij aan al die wielen Frank want die zijn toch aardig zeldzaam lijkt me of valt dat mee?
    Mario.
    Audi A3 Sportback 1.9TDI 140pk 320Nm 2008 BLS
    Audi Coupe'Quattro 20V 170pk 1988 7A

  3. #83
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Competition velgen op B3? wel of nie?

    Frank is een echte marktplaats-ridder...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #84

    Standaard Re: Competition velgen op B3? wel of nie?

    Ghehe, ook dat! En ze zijn wel aardig verkrijgbaar al zijn ze niet dik bezaaid. Wonderwel kun je er soms best voor een leuk bedrag aankomen. Zie ook wel eens setjes die voor 600 euro weg moeten (met vet gebruikte banden), nou die laat ik lekker liggen.

    In de jaren dat ik ze leuk vind ben ik een set of 8 tegengekomen op MP. Bolero's die zijn pas een crime om aan te komen.

  5. #85

    Standaard Re: Competition velgen op B3? wel of nie?

    Ik heb ze destijds ook gevonden, je moet alleen even geduld hebben...
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic


  6. #86
    Roofless wolfie030's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2005
    Posts
    4.443
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Competition velgen op B3? wel of nie?

    Idem, iirc 350 euro met redelijke bandjes toen. Hadden wel (en hebben nog steeds ) een flinke oplapbeurt nodig.
    1998 Cabrio 2.6 automaat (Daily leasel: VW Tiguan 1.4 TSI 150 pk)
    (Ex: '91 80 1.6/'92 80 2.6/'92 80 2.8q/'93 80 2.0/'97 A4 1.6/'98 A8 4.2)

  7. #87

    Standaard Re: Competition velgen op B3? wel of nie?

    ik heb ze destijds samen met nog een halve compettion gekocht (flinke aanhanger vol)
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  8. Ad
  9. #88

    Standaard Re: Competition velgen op B3? wel of nie?

    Had een set van 'dudley' (forummer die minder bekend is denk ik) overgenomen. Prachtige set met goede banden en 5 stuks in totaal voor ik meen 350 euro, daarna nog een set van 4 uit Heerlen voor 320, banden waren ruk achteraf. Ik ga er altijd van uit dat ik er werk aan heb en ze moet overspuiten. Naderhand heb ik van Joris en Thomas nog een competition reservewiel gekregen die over was.
    Dus ik heb 10 gelijke wieltjes.

  10. #89

    Smile Re: Competition velgen op B3? wel of nie?

    Hij heeft 10 wieltjes!
    De Bolero's zijn inderdaad erg schaars en duur, al vind ik die wielen eigenlijk bijlange na niet zo mooi als Comp. wielen maar dat is een kwestie van smaak natuurlijk.
    Van mij hadden de oude Speedlines die ik eronder heb ook wel in 16" gemogen, dan waren ze vast minder lelijk geweest.
    Mario.
    Audi A3 Sportback 1.9TDI 140pk 320Nm 2008 BLS
    Audi Coupe'Quattro 20V 170pk 1988 7A

  11. #90
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Competition velgen op B3? wel of nie?

    Ik vind ze helemaal niet zo lelijk, eigenlijk.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  12. #91

    Standaard Re: Competition velgen op B3? wel of nie?

    Die vind ik ook niet lelijk hoor, vind ze zelf mooier dan de 10 spaaks (die meer fan's hebben). Bovendien komt er zo'n gerefurbished setje speedlines (van de coupé) op Audi-nr-4! (zijn ook al klaar met bandjes, kunnen er zo onder).

    Onder jouw volledig originele coupé staan ze dus gewoon erg netjes! En geloof me, die wielen gaan misschien net zo populair worden als de ronals voor de type81's. Als de coupés echt op oude leeftijd komen willen ze die speedlines weer terug hebben.

  13. #92
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Competition velgen op B3? wel of nie?

    Zie ze nog maar eens te vinden dan...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  14. #93

    Standaard Re: Competition velgen op B3? wel of nie?

    .. dan heb ik vast nog wel een setje ergens onder een zeiltje!

  15. #94
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Competition velgen op B3? wel of nie?

    Ik heb trouwens ook nog een set, moet eens kijken hoe die eraan toe is.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  16. #95

    Smile Re: Competition velgen op B3? wel of nie?

    De Speedlines zijn qua originaliteit wel mooi natuurlijk ,zeker als ze lekker blinken maar eigenlijk vind ik mijn Ronal Aero's mooier.
    Maar het is waar, vroeger werd dat originele spul eronder uit gegooid (ook door mij) en dan moest er 2 maten groter onder de auto.
    Nu wou ik er persé deze Speedlines onder omdat ze eigenlijk bij een 20V horen, ik sluit echter niet uit dat de Aero's er nog eens onder komen.
    Mario.
    Audi A3 Sportback 1.9TDI 140pk 320Nm 2008 BLS
    Audi Coupe'Quattro 20V 170pk 1988 7A

Pagina 5 van 5 EersteEerste 12345

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •