Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Handgrepen in deurpanelen, krijg het maar niet vast.

  1. #1
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard Handgrepen in deurpanelen, krijg het maar niet vast.

    Ik heb met het toendestijds aangeschafte quattro interieur geen handgrepen erbij gekregen. Had ik geweten dat het zo'n terror zou zijn om ze passend te krijgen, dan had ik er wel een issue van gemaakt... Na lang zoeken een setje op ebay gevonden, dat ik echt niet vast kreeg. Toen via etk* de clipjes en schroeven besteld die erbij zouden moeten horen. Maar ik kan me op geen enkele manier bedenken hoe dat in godshemelsnaam ooit passend gemaakt zou moeten kunnen worden.

    Over een week wordt mijn oude interieur opgehaald. Dan moet het dus klaar zijn. Wie o wie kan me helpen? Ik wil er best voor langskomen als iemand het gegarandeerd gefixt krijgt, ben echt helemaal wanhopig. Even een onderstel (de)monteren of distributieriem vervangen, motor opnieuw opbouwen of wat dan ook is geen probleem, maar deurgrepen aan de panelen schroeven lukt niet... Aarghh.
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

  2. #2

    Standaard Re: Handgrepen in deurpanelen, krijg het maar niet vast.

    Weet het niet helemaal zeker maar volgens mij zijn die handgrepen van een coupe/b3, en passen dus niet op b4 deurpanelen. b4 heeft handvaten uit 2 delen...
    '03 Audi S4 avant H6

  3. #3
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard Re: Handgrepen in deurpanelen, krijg het maar niet vast.

    Uit de ebay ad van toen (de advertentienaam): Tür Griff Audi 80 B4 S2 RS2 Coupe

  4. #4
    Y0®iZz
    Guest

    Standaard Re: Handgrepen in deurpanelen, krijg het maar niet vast.

    Anyone? :-/

  5. #5
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.887
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Handgrepen in deurpanelen, krijg het maar niet vast.

    Zier eruit alsof het zo niet hoort te passen. Dat wordt hobbyen, zelf beugeltjes maken, popnagelen en epoxyen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


  6. #6

    Standaard Re: Handgrepen in deurpanelen, krijg het maar niet vast.

    ik heb die handgrepen nog nooit gezien in een b4 sedan/avant en aangezien je panelen daar wel uit komen gaat het niet passen denk ik..
    '03 Audi S4 avant H6

  7. #7
    viermaal's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    9.711
    Kudos
    14
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Handgrepen in deurpanelen, krijg het maar niet vast.

    deze montage zit ook in de nfl 100 200 V8.
    er moet aan de deur een passende ontvanger geplaatst worden, welke er uit ziet als een U (2 stuks per ophanging) met hierop een klein weerhaakje.
    deze druk je in de armleuning en de inbus draai je vast. eenvoudig gezegd.
    die profielen met die 2 U erop zitten in de nfl 100 200 in de deurbeplating geschroefd, ik vermoed dat dat bij de B4 ook wel zo zou zijn.
    dat zou het monteren evt mogenlijk maken.
    227.1 pk 167.0 kW 363,8Nm at 3800 rpm

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •