Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 21 tot 40 van de 44

Onderwerp: Zijn er meer mensen met een audi 80 quattro competition hier?

  1. #21

    Standaard Re: Zijn er meer mensen met een audi 80 quattro competition hier?

    Oftewel; Trappen op de redline, niet beneden 4000rpm laten zakken
    Mijne was getuned, en kwam al iets beter tot z'n recht, ongeveer vanaf 3200rpm

    Maar man man, wat een fun-auto als je 'm op die manier rijdt, ik ben alles behalve een goeie coureur, maar met de competition kon ik nog wel eens een sportief bochtje nemen of een beetje dwars een mooie doordraaiende snelwegoprit op crossen
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  2. #22

    Standaard Re: Zijn er meer mensen met een audi 80 quattro competition hier?

    De matige Pk/L verhouding is wel een handelskenmerk van Audi hoor. Maar dat heeft er ook mee te maken dat Audi (en VW) pioniers waren op het gebied van schone motorenbouw.

    (Een US-versie van de Typ43 met een 2.1 vijfcilinder turbo erin had wel 130 pk! Wow... impressive!)

    @BobA2: Zo! Dwars - dus met vier rokende banden - op droog asphalt met een torsendiff in je aandrijflijn? Da's knap! ;o)

    Ik denk dat je het kontje voelde duwen alsof je in een E30 hard de hoek om gaat...
    Laatst gewijzigd door Montestoni; 01-02-13 om 17:57.
    turn in turn out turn on

  3. #23

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2012
    Leeftijd
    42
    Posts
    7
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: Zijn er meer mensen met een audi 80 quattro competition hier?

    DSC06250.jpg Dit is mijn audi 80 quattro competition 1995 super trots
    Laatst gewijzigd door gerrit12; 03-02-13 om 09:28.

  4. #24

    Standaard Re: Zijn er meer mensen met een audi 80 quattro competition hier?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Montestoni Bekijk Berichten
    @BobA2: Zo! Dwars - dus met vier rokende banden - op droog asphalt met een torsendiff in je aandrijflijn? Da's knap! ;o)

    Ik denk dat je het kontje voelde duwen alsof je in een E30 hard de hoek om gaat...
    't zal daar ergens tussenin zitten, had echt énorm waardeloze banden eronder. Een beetje enthousiast weg bij het stoplicht resulteerde ook in 4x wielspin
    Present: Just a Lego Audi ... (and a Kia Ceed SW DynamicLine)
    Past: A2 TDI ​- 80 2.0E - 80 Competition Quattro - A2 S-line - S6 2.2T Quattro - A3 SB Ambiente Pro-Line - A4 Avant 1.8T 180pk Pro-Line - A6 Avant 2.8 V6 Quattro TipTronic

  5. #25


  6. #26

    Standaard Re: Zijn er meer mensen met een audi 80 quattro competition hier?

    Gaaf filmpje, maar zijn dat orginele velgen die onder die audi zitten ?

  7. #27

    Standaard Re: Zijn er meer mensen met een audi 80 quattro competition hier?

    Nee, Speedlines in 15inch zoals onder een 90B3.
    turn in turn out turn on

  8. Ad
  9. #28

    Standaard Re: Zijn er meer mensen met een audi 80 quattro competition hier?

    Ik mis ook de achterspoilert!... Moet er wel op hoor, nou gaat ie al wel heel snel dwars...
    Audi 80 1.8 S (1988) Audi 80 1.6 CC (1985) Audi Coupé 2.3 E (1989) Audi 80 1.8 S (1986) Audi 80 1.6 SC (1984) Jensen Healey 2.0 (1975) Audi 80 1.6 CL (1983)
    Triumph Spitfire 4 MKII (1966) Audi 80 1.6 SC (1984) http://franxmits.jouwweb.nl/

  10. #29

    Standaard Re: Zijn er meer mensen met een audi 80 quattro competition hier?

    Wat ik vooral mis HOOR je hier: http://www.youtube.com/watch?v=wSnY7...WOLy4O4uDJpQVA

    ;o)
    turn in turn out turn on

  11. #30
    Arie220's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Leeftijd
    47
    Posts
    307
    Kudos
    18
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Zijn er meer mensen met een audi 80 quattro competition hier?

    Heb vanmiddag in Veenendaal nog een competition gespot op het industrieterrein achter de macdonald. Ook van iemand van hier??? (om weer even op het topic terug te komen)

  12. #31
    joris ziengs's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2013
    Posts
    66
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Re: Zijn er meer mensen met een audi 80 quattro competition hier?

    Ik ben nieuw op dit forum, en ik heb ook al een tijdje een Competition! rijd super alleen zoals iedereen zegt, het vermogen mocht wel wat hoger

  13. #32
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.863
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Zijn er meer mensen met een audi 80 quattro competition hier?

    TS was zo trots op z'n auto dat-ie 'm al heeft verkocht en in een ander merk rijdt...
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  14. #33

    Standaard Re: Zijn er meer mensen met een audi 80 quattro competition hier?

    Je weet nooit waarom, kan om reden van een auto van de zaak zijn of andere redenen; hebzelf ook bijna op dat punt gestaan in begin december 2012...
    turn in turn out turn on

  15. #34

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2012
    Leeftijd
    31
    Posts
    104
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A4

    Standaard Re: Zijn er meer mensen met een audi 80 quattro competition hier?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joris ziengs Bekijk Berichten
    Ik ben nieuw op dit forum, en ik heb ook al een tijdje een Competition! rijd super alleen zoals iedereen zegt, het vermogen mocht wel wat hoger
    Ook hier zie ik :P
    (temp sensor is vervangen)

  16. #35
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.863
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Zijn er meer mensen met een audi 80 quattro competition hier?

    Hij was blijkbaar op zoek naar een B5 maar heeft toch een ander merk gekocht. Zie zijn Gevraagd-topic.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  17. #36

    Standaard Re: Zijn er meer mensen met een audi 80 quattro competition hier?

    Ach ja... dan zal de liefde niet diep gezeten hebben...
    turn in turn out turn on

  18. #37

    Standaard Re: Zijn er meer mensen met een audi 80 quattro competition hier?

    Hallo, Ik ben Wilco Schimmel uit Lunteren. Het is voor mij al weer een poosje geleden dat ik op dit forum ben geweest, maar toch wilde ik even laten weten dat ik de Competition van Gerrit gekocht heb. Het was voor hem geen liefde, maar een handelswaar. Ik was al enige maanden op zoek naar een nette competition, maar was 1 van de moeilijkste opdrachten die ik heb gehad, want het zijn rijders-auto's en geen liefhebbers-auto's en het viel niet mee om een nette te vinden zonder oude schade's enz. Na diversen Competitions te hebben gezien van tussen de 1000 en de 6000 Euro kwam ik er al snal achter dat die van 6000 nog slechter waren dan de gemiddelde.
    Ik heb uiteindelijk voor die van Gerrit gekozen omdat dit de enigste is die ik kon vinden die nog geen gat in het chassis geboord heeft voor een antenne, geen klappers gemaakt heeft, geen grotere gaten geboord heeft in de hoedenplank en een originele Hollander is.
    Rondom is hij verslord en mankeert hij van alles wat, maar onderhuids is het een hele goede en nette auto.
    Ik heb nu nieuwe voorschermen, voor- en achterbumper, deurrubbers en compleet nieuwe achterlichten enz besteld bij de dealer en laat hem in zijn geheel overspuiten.
    Hij zal niet helemaal origineel blijven omdat ik deze 4-cilinder echt niks vind, maar ik houd het chassis en het grootste deel van het interieur origineel.
    Ik kan wel een project-pagina openen voor wie het leuk vind om dit te volgen
    Laatst gewijzigd door 4motion; 14-02-13 om 09:11.

  19. #38

    Standaard Re: Zijn er meer mensen met een audi 80 quattro competition hier?

    Mooie autos die competitions, echt iets speciaals. Ik vond de 4 cilinder ook niks

    http://www.audiforum.nl/forum/projec...20v-turbo.html
    '03 Audi S4 avant H6

  20. #39
    Arie220's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2012
    Leeftijd
    47
    Posts
    307
    Kudos
    18
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Zijn er meer mensen met een audi 80 quattro competition hier?

    Wat voor blok komt er in Wilco?? Geblazen??

  21. #40

    Thumbs up Re: Zijn er meer mensen met een audi 80 quattro competition hier?

    Ik had je topic al helemaal doorgelezen en gekeken, echt super zo! Al is hij origineel bijzonder, het gaat er toch ook om dat je er plezier van mag hebben
    Laatst gewijzigd door 4motion; 14-02-13 om 21:26.

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •