Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Plas water in de auto, maar waar?

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2013
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard Plas water in de auto, maar waar?

    Hallo Audi rijders


    Ik ben sinds een jaar een audi a2 eigenaar. Ik vind het echt een toffe auto die erg zuinig is. Ik hoor sinds een lange tijd al dat er ergens in de auto een plas water ofso ligt. Bij het maken van een bocht hoor je hoop water verschuiven. Ik ben gaan zoeken en ja hoor, water onder de accu en na dit allemaal droog gemaakt te hebben hoor ik het nog steeds. Ik had ook niet verwacht dat het daar vandaan kwam omdat het maar heel weinig was. Ik lees hier nu dus over de roosters achter de achterbumper maar ik weet niet of het daarmee temaken zou kunnen hebben? Ik heb trouwens geen panorama dus dat kan het ook niet zijn. Het lijkt net alsof er een lange buis met water op de achterbank ligt. Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen. Groet T

  2. #2
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Plas water maar waar?

    Die ligt wasrschijnlijk in de kofferbak, ga daar maar eens zoeken. Onder het reservewiel dacht ik.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Benzine
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    08 2013
    Posts
    9
    Kudos
    0
    Auto
    Audi S4

    Standaard Re: Plas water maar waar?

    @Reggy: deze auto heeft geen reservewiel.

  4. #4
    Reggy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2010
    Leeftijd
    47
    Posts
    15.475
    Kudos
    354
    Auto
    Audi S3
    Land
    Land

    Standaard Re: Plas water maar waar?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 101mab Bekijk Berichten
    @Reggy: deze auto heeft geen reservewiel.
    Ik zal het ff aan mijn buurman vragen, die had er ook last van..


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Benzine
    S3 8V Limousine IbisWhite I Audi cabrio 2.6 V6 ming BLUEI Audi A3 8V Limousine S-Line 1.0 daytona GRAYI Audi A6 C6/4F L 3.0 TFSI V6 213kw 290 pk quattro BLACK I Audi S4 B6 Avant 4.2 V8 253kw 344pk quattro BLACK I Audi S4 B5 Avant 2.7 V6 195kw 320pk quattro BLACK ABT tuned I Audi A4 B6 Avant 1.9TDI 96kw H5 BLACK Hartog tuned

  5. #5
    Thalys's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    62
    Posts
    872
    Kudos
    14
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Plas water maar waar?

    A2 heeft vaak lekkage via de "overdrukklappen" aan de zijkanten ban de kofferbak. Zitten achter de bumper en de rubbers kunnen scheef zitten of anderzijds slecht afdichten. Via de achterlichten en achterklep kan ook.
    Audi Cabriolet 2.3 (1991), Audi B4 Coupe 2.0E 1992, A2 1.4 (2000) en A4 B5 Avant 2.4 quattro (1998), Audi 80 1.8C 1987
    Carpe Diem


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2015
    Posts
    47
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A2
    Land
    Land

    Standaard Re: Plas water maar waar?

    Mijn A2 heeft wel reserve wiel!

    Kan zowel met andere indeling, is erg zeldzaam maar ook een bout op beugel boven accu.
    Die komt door de afdekplaat heen en daar mag dan een boutje in voor vastzetten...
    Dus boven alles wat onder de plaat zit, en onder de dubbele bodem.

    Maar water, ik boorde gaatje naast accu, erg klein maar hielp wel.
    Die plastic bak komt wel eens water in, en mijn rubbers rond klep lekte, nu opgelost maar gaatje was makkelijkste.
    Op diepste punt na leegmaken en het loopt er makkelijker uit dan in.

  7. #7

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    12 2013
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A2

    Standaard Re: Plas water maar waar?

    Ik zie dat het al een oud topic is maar ben sinds kort lid en wil er toch op reageren. Het klotsen bleek in mijn geval de achterspoiler te zijn. Heb er gaatjes in geboord; probleem opgelost !

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •