Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Achterklep sluit niet meer

  1. #1

    Standaard Achterklep sluit niet meer

    Ik heb een audi a2 1.2tdi uit 2002. Hij heeft een met de sleutelbediende centrale portier vergrendeling. Tot nu toe werkte dat prima. Nu valt de achterklep niet meer in het slot. Op het dashboard geeft de auto ook aan dat de klep niet gesloten is. Ook de cpv neemt de klep nu niet mee. Hij zit dus niet vast en je kunt hem dus gewoon omhoog trekken. Wat is hier aan de hand? Heeft de kou er misschien mee te maken?

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Achterklep sluit niet meer

    Dat kan. Misschien het slot eens smeren.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Standaard Re: Achterklep sluit niet meer

    Heb ik al gedaan. Ik kan hem met de hand gewoon bewegen, maar als ik binnenuit de auto kijk, lijkt het net of hij niet ver genoeg naar beneden komt, buiten lijkt de klep wel overal goed te sluiten.

  4. #4
    Thalys's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2011
    Leeftijd
    62
    Posts
    872
    Kudos
    14
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Achterklep sluit niet meer

    Euveltje van de A2. Ik zou het slot na laten kijken. Kan zijn dat het palletje, dat de klep "vast houdt" lam is geworden of in een verkeerde positie staat.
    Audi Cabriolet 2.3 (1991), Audi B4 Coupe 2.0E 1992, A2 1.4 (2000) en A4 B5 Avant 2.4 quattro (1998), Audi 80 1.8C 1987
    Carpe Diem

  5. #5

    Standaard Re: Achterklep sluit niet meer

    Het motortje trekt helemaal naar binnen en schuift dan niet meer naar buiten. Ik heb hem nu losgemaakt en hij doet het weer.


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •