Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: inhouden 1.4 motor

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2007
    Leeftijd
    53
    Posts
    12
    Kudos
    0

    Standaard inhouden 1.4 motor

    hallo allemaal,ik zit met een probleem,en kan het niet thuis brengen wat het is.
    het zit namelijk zo,als ik de auto start als deze koud is,en ongeveer 1 kilometer gereden heb.
    houd de auto in 1 x in?,als ik dan gas geef is die niet vooruit te branden,en als ik nu het contact onder het rijden snel uit en aan zet,is het probleem verholpen,en trekt die weer als een tierelier?
    ik weet niet of meer mensen hier last van hebben of gehad hebben maar vind het heel erg vreemd.
    daarna blijft die meestal gewoon goed rijden,het gebeurd meestal als ik bij koude motor weg rijd.
    nou brand maar los met jullie antwoorden hahaha??????

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2007
    Leeftijd
    53
    Posts
    12
    Kudos
    0

    Standaard Re: inhouden motor

    sorry,het gaat om een audi a2 1.4 tdi s-line 2003

  3. #3

    Standaard Re: inhouden motor

    ik heb exact hetzelfde probleem, een A4 TDI uit 1996. Het varieert bij mij hoever ik heb gereden, iemand enig idee?
    Boxuer Des Rues

  4. #4
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.891
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: inhouden 1.4 motor

    Dat is een totaal andere motor, zou je daar een eigen topic op de juiste plaats over willen starten?

    Topic verplaatst.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  5. #5

    Standaard Re: inhouden 1.4 motor

    Precies hetzelfde hier, 3 weken geleden een import audi a2 2002 uit Belgie gekocht.

    2 dagen later begon de auto in te houden als de temperatuur op 90 graden kwam.
    Even uitzetten en weer aan en deze a2 reed ook weer normaal goed optrekken enz. Weer een tijd rijden en de temp constant op 90 weer inhouden. Bobine is vervangen koelvloeistof temperatuur meter distributie riemen, Kering, hielp allemaal niet.

    Terug naar de occasion dealer en die zijn nu tot de conclusie gekomen dat er een (haar) scheur in zuiger 2zit. Cylinder kop? Compressie verlies? Wat het inhouden dus veroorzaakt?

    Kan iemand dat even beter toelichten aub?

    Moet de auto nog ophalen kan dan beoordelen of het inhouden verleden tijd is.

    Mvg

    A2nietzoblijnu


    Rini ,

    Hoe is het met jouw a2 afgelopen?
    Laatst gewijzigd door a2nietzoblijnu; 09-06-10 om 22:52. Reden: bijgewerkt


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •