Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Koelwatervloeistof lampje piepen en branden bij ochtend start.

  1. #1

    Unhappy Koelwatervloeistof lampje piepen en branden bij ochtend start.

    Hallo, ik heb met mij A2 het euvel dat het koelvloeistof temperatuurlampje rood gaat branden bij koude start in de ochtend. Koelwaterniveau gecontroleerd, alles OK. Zou ook nog iets met koellucht van doen hebben volgens boekje, koelfan draait grwoon. Na twee minuten gaat hij weer uit en de rest van de dag heb ik er dan geen last meer van.

    Er zit overigens een climatronic in die de afgelopen week 2 keer alleen maar warme lucht gaf. Bij uitzetten verwarming en motor af kreeg ik hem weer in zijn gewone gebruiksstand.

    Ben vandaag naar de VW/Audi garage gegaan voor een diagnose: Foutcode 004.10 stelmotor temperatuur regeling zou defect zijn V68. Hij gaf aan dat het een sporadische melding was.

    Volgens de garage zou ik de stelmotor voor de verwarmingskleppen moeten vervangen. Met in- en uitbouwen van het dashboard € 625.--. Ik heb nog even mijn climatronic geprobeerd op alle standen en met blazen in alle richtingen. Alls loopt prima..........lijkt een dure oplossing voor een sporadisch probleem.

    Iemand gelijksoortige ervaringen, lijkt wellicht meer op een slecht contact of een slecht werkende sensor. Zijn er zaken die ik nog kan testen om achter het "echte" probleem te komen?

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.871
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Koelwatervloeistof lampje piepen en branden bij ochtend start.

    Verplaatst naar het A2-subforum.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •