Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Elektrische ramen en Panoramadak defect

  1. #1

    Unhappy Elektrische ramen en Panoramadak defect

    Hallo Audi rijders,

    Ik heb een audi A2 1.6 FSI van 2004. Fijne wagen maar in 1 week tijd zijn er onverwacht hoge reparatie kosten ontstaan in deze vroege zomer van 2011.
    Als eerste is mijn Panoramadak ( frame ) aan de bestuurders zijde defect en sluit het dak schuindicht en met heel veel kunst en vliegwerk kan ik het gedeeltelijk sluiten met de hand. De kosten voor reparatie bij de garage is ruim 2300 euro.
    Een week later ging het elektriche raam aan de bestuurder zijde niet meer dicht. weer naar de garage en ook hier zullen de kosten weer hoog zijn en wacht ik op de offerte. Tot nu toe heb ik beide defecten nog niet kunnen laten uitvoeren en zoek hulp via deze forum of er handige mensen zijn die weten waar ik echt aan toe ben.

    bij voorbaat dank voor jullie berichtjes
    John
    Laatst gewijzigd door sprinter013; 23-05-11 om 18:46.

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.846
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Elektrische ramen en Panoramadak defect

    Topic gaat over een A2, dus verplaatst naar het A2-subforum. Hier voortaan svp zelf alle vragen over deze auto plaatsen.

    Ik zou eens informeren bij Coen Donkers in Veghel wat reparatie kost. Daar hebben ze meer kennis dan bij de dealer en een vriendelijker uurtarief.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3
    Carpediem's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2008
    Posts
    2.612
    Kudos
    45
    Auto
    Audi A8

    Standaard Re: Elektrische ramen en Panoramadak defect

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sprinter013 Bekijk Berichten
    Hallo Audi rijders,

    Ik heb een audi A2 1.6 FSI van 2004. Fijne wagen maar in 1 week tijd zijn er onverwacht hoge reparatie kosten ontstaan in deze vroege zomer van 2011.
    Als eerste is mijn Panoramadak ( frame ) aan de bestuurders zijde defect en sluit het dak schuindicht en met heel veel kunst en vliegwerk kan ik het gedeeltelijk sluiten met de hand. De kosten voor reparatie bij de garage is ruim 2300 euro.
    Een week later ging het elektriche raam aan de bestuurder zijde niet meer dicht. weer naar de garage en ook hier zullen de kosten weer hoog zijn en wacht ik op de offerte. Tot nu toe heb ik beide defecten nog niet kunnen laten uitvoeren en zoek hulp via deze forum of er handige mensen zijn die weten waar ik echt aan toe ben.

    bij voorbaat dank voor jullie berichtjes
    John
    Vraag eens een offerte aan bij Audiparts in Veghel, zij weten werkelijk alles van audi en binnen 10 minuten hebben ze het probleem gevonden.
    A8 4H Facelift | A6 Sedan 4G FL BiTDI | A5 8T facelift |Audi A1 8XVAGcoding.NL / .BE (VCP & VCDS Coderingen & projecten) Nederland & België --> info@VAGcoding.nl<--

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •