Beste,

Ik heb als eerste autootje voor een Audi (tweedehands) gekozen. Nu helaas heb ik al een probleem en dat is de koffer.
In het begin ging de koffer goed open maar na een 5de keer was het net of deze bleef haken.
Het gevolg nu is dat deze volledig niet wilt openen hoe hard je ook trekt.

Tijdens het rijden had ik ook een geluid opgemerkt een tak-tak geluid. Plots wilde de ramen ook niet openen.
Toen we de motor uitzette hoorde we nog steeds dat geluid. Na nader onderzoek kwam het geluid onder de zetel van de bestuurder waar dus de comfort module stak. Toen had een vriend deze even ontkoppeld en hierna terug aangezet. De ramen opende weer en het geluid was weg.
Wanneer we echter de knop induwde van de koffer kwam het geluid weer en kregen we de ramen weer niet naar beneden met gevolg dat we dan de verbinding met koffer hadden ontkoppeld.

Nu de koffer kregen we enkel open via de noodhendel. Iemand hier enige ervaring mee? Ik denk niet dat het de bedoeling is dat ik telkens deze open via de noodhendel.

Trouwens nog een klein vraagje met het wassen van de auto ben ik zo een 12V knopje/klapdeksel kwijt gespeeld, kan men dit gwn bestellen want ik heb heel het internet afgeschuimd en vind enkel metalen, terwijl ik een grijze plastieken had...

Vriendelijke groeten en alvast bedankt voor de mogelijke hulp.