Resultaten 1 tot 2 van de 2

Onderwerp: Ramen alleen nog te bedienen via knop in middenconsole

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2017
    Leeftijd
    35
    Posts
    1
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard Ramen alleen nog te bedienen via knop in middenconsole

    Hallo,

    Ik heb sinds kort een probleem met de electrische bediening van mijn ramen, de knoppen van de bediening in de deuren werkt aan beide kanten niet meer.
    Naast de handrem zit nog 1 knop om alle ruiten tergelijkertijd te openen of sluiten, en daarmee gaan de ramen wel open en dicht.


    Ik heb het bedienings paneel van de deur nagekeken en de contacten lijken allemaal goed te zitten.

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Ramen alleen nog te bedienen via knop in middenconsole

    Welkom. Je hebt geen Audi 80, maar een Audi Cabriolet. Er zijn overeenkomsten met de 80, maar nog veel meer verschillen. Dit topic verplaatst naar het Cabriolet-subforum, graag voortaan zelf je vragen hier neerzetten. Tevens topictitel aangepast zodat de vraag duidelijk wordt, voortaan graag ook zelf doen. Dit én mijn laatste opmerking had je allemaal kunnen lezen in de forumreglementen, die je net hebt aanvaard. Graag alsnog doorlezen.

    Tenslotte: dit forum bestaat al lang en veel vragen zijn vaker gesteld én beantwoord. Daarom graag eerst de zoekfunctie gebruiken en bij gebrek aan resultaten pas een vraag stellen. Dit onderwerp is ook vaak genoeg besporoken, dus rechts bovenaan deze pagina in de Google Custom Search 'ruiten ramen cabrio' intikken en de resultaten doorlezen. Als je nog vragen te stellen hebt, kun je altijd aansluiten bij een bestaand topic.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •