Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Functie sensor onder binnenspiegel, werking alarm, kleurcode, type velgen

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2018
    Leeftijd
    37
    Posts
    14
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio

    Standaard Functie sensor onder binnenspiegel, werking alarm, kleurcode, type velgen

    Eindelijk is het zover, koste wel een tripje naar Duitsland, maar dan heb je ook wat:
    https://www.audiforum.nl/forum/audif...and-blauw.html

    Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met wat kennis over mn nieuwe liefde!
    -wat is dat sensortje onder de binnenspiegel?
    -hij is gebouwd in juli 2000, klopt het dat dit een van de laatste productiemaanden is?
    -weet iemand hoe het alarm werkt?
    -weet iemand wat voor velgen eronder zitten?
    -kent iemand de kleurcode/naam?
    -hoe verwijder je de achterbank? (voelt alsof ik hem eruit sloop als ik het probeer)
    -weet iemand hoe de beruchte Nokia subwoofer werkt?
    -tot slot: hoe hebben ze het bedacht om geen speakers in de deuren te plaatsen?
    -
    Laatst gewijzigd door Djanno; 20-01-19 om 15:50.

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Functie sensor onder binnenspiegel, werking alarm, kleurcode, type velgen

    Kleur lijkt op Santorinblauw maar de sticker in de kofferbak geeft de juiste code.
    Er zitten geen speakers in de deuren omdat er bovenin geen ruimte is en omdat je oren niet in je voeten zitten. Met goede speakers (eventueel een composetje) bovenin het dashboard en een subje klinkt het prima. De velgen zijn Bolero's, zeldzaam en gewild in 4x108.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Posts
    453
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Functie sensor onder binnenspiegel, werking alarm, kleurcode, type velgen

    "Sensor" lijkt mij gewoon een microfoon van een car kit. Als er origineel alarm op zit kan hij daar ook nog van zijn.
    Achterbank is te verwijderen door de zitting los te halen, vervolgens onderaan de leuning los te schroeven (geloof 2 bouten) en met een omhoog gaande beweging moet de leuning los komen.
    '92 Audi 100 S4 automaat
    '07 Passat 2.0 TFSI Highline
    '98 Audi A3 1.8T (circuit gebruik)

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2018
    Leeftijd
    37
    Posts
    14
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Kleur lijkt op Santorinblauw maar de sticker in de kofferbak geeft de juiste code.
    Er zitten geen speakers in de deuren omdat er bovenin geen ruimte is en omdat je oren niet in je voeten zitten. Met goede speakers (eventueel een composetje) bovenin het dashboard en een subje klinkt het prima. De velgen zijn Bolero's, zeldzaam en gewild in 4x108.
    Dankje! Waarom zou er geen ruimte in de deuren zitten? Een composet kan je niet kwijt in de ruimte boven het dashboard lijkt me. Gezien de golven uit middentoon speakers wil je ze wel ergens in de buurt van je oren hebben. Voor het subje ga ik de Nokia proberen te gebruiken.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lesley Bekijk Berichten
    "Sensor" lijkt mij gewoon een microfoon van een car kit. Als er origineel alarm op zit kan hij daar ook nog van zijn.
    Achterbank is te verwijderen door de zitting los te halen, vervolgens onderaan de leuning los te schroeven (geloof 2 bouten) en met een omhoog gaande beweging moet de leuning los komen.
    Thanks, Ik denk dat het van het alarm is, denk(hoop) dat er nooit een carkit is ingebouwd.
    De zitting krijg ik niet eens los. Lijkt alsof ik de boel stuktrek in elke richting vreemd genoeg.
    Weten jullie toevallif iets over de ECU? Heeft uitlezen zin? Wat is de reset-procedure na afkoppelen massa van de batterij? (weet dat er bij veel auto's een korte inrijperiode is, sommige hebben een soort combinatie van stationair toerentallen nodig)
    Laatst gewijzigd door tom; 24-01-19 om 21:15.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •