Resultaten 1 tot 7 van de 7

Onderwerp: Derde remlicht vervangen

  1. #1
    bugboy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    50
    Posts
    460
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Derde remlicht vervangen

    Mijn derde remlicht is helemaal verweerd. Ik heb het al eens opgelapt door het af te schuren en opnieuw in de blanke lak te zetten, maar erg fraai is het niet geworden. De vorige eigenaar heeft de lamp er blijkbaar ook al eens uitgehaald en er een vloeibare pakking achter gesmeerd. Het lijkt me dus beter om er gewoon een nieuw venster in te plaatsen, maar ik vroeg mij af of bij een origineel venster ook een pakking wordt geleverd.

    Het artikelnummer is 8g0945122a en op Amazon zie ik wel een afbeelding van de achterkant:

    Het is mij echter niet duidelijk of dit de pakking is. Zo nee, weet iemand dan het artikelnummer voor de juiste pakking? Om te voorkomen dat het nu inregent heb ik er even wat doorzichtige tape overheen geplakt, maar daar wordt het ook niet fraaier van :-)
    VW Kever (1951 vouwdak), Audi cabriolet (1993, 2.8 V6), Audi A5 cabriolet (2011, 2.0TFSI quattro), Audi A4 station (2011, 2.0TDI handbak, B&O edition)
    VAG-COM: 23.3 (Enschede)

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2019
    Leeftijd
    71
    Posts
    10
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Standaard

    Hallo , ik heb het afgeplakt met een soort tochtband , een niet al te dikke soort.
    Hopelijk heb je hier iets aan.

    En dan op de lamphouder plakken en dan rustig vastmaken.
    Laatst gewijzigd door tom; 05-08-20 om 10:20.

  3. #3
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  4. #4
    bugboy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    50
    Posts
    460
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Derde remlicht vervangen

    Dat is een erg handige link en als ik het plaatje goed begrijp zit die pakking er bij? Die "accolade" er onder doet mij vermoeden dat bij onderdeel 2 ook onderdeel 6 erbij geleverd wordt?

    Annotation 2020-08-10 091905.jpg
    VW Kever (1951 vouwdak), Audi cabriolet (1993, 2.8 V6), Audi A5 cabriolet (2011, 2.0TFSI quattro), Audi A4 station (2011, 2.0TDI handbak, B&O edition)
    VAG-COM: 23.3 (Enschede)

  5. #5
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Derde remlicht vervangen

    Zo lees ik het ook. Lijkt me ook vrij logisch.

    Je kunt daar overigens niet bestellen.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


  6. #6
    bugboy's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2011
    Leeftijd
    50
    Posts
    460
    Kudos
    2
    Auto
    Audi A5 Cabrio
    Land
    Land

    Standaard Re: Derde remlicht vervangen

    Ik heb het besteld bij https://www.online-teile.com. Ziet er betrouwbaar uit en de prijs was redelijk (vergeleken met andere online aanbieders). Had eigenlijk ook even moeten informeren bij de dealer, maar ik verwacht niet dat die veel goedkoper zou zijn. Alleen de verzendkosten vanuit Duitsland (€8) is wat minder.
    VW Kever (1951 vouwdak), Audi cabriolet (1993, 2.8 V6), Audi A5 cabriolet (2011, 2.0TFSI quattro), Audi A4 station (2011, 2.0TDI handbak, B&O edition)
    VAG-COM: 23.3 (Enschede)

  7. #7
    SQ5R8's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    09 2012
    Posts
    1.783
    Kudos
    57
    Auto
    Audi SQ5
    Land
    Land

    Standaard Re: Derde remlicht vervangen

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bugboy Bekijk Berichten
    Ik heb het besteld bij https://www.online-teile.com. Ziet er betrouwbaar uit en de prijs was redelijk (vergeleken met andere online aanbieders). Had eigenlijk ook even moeten informeren bij de dealer, maar ik verwacht niet dat die veel goedkoper zou zijn. Alleen de verzendkosten vanuit Duitsland (€8) is wat minder.
    8 euro vanuit DE vind ik schappelijk. je kan niet verwachten dat ze het gratis doen en vaak komt het van een goede partij zoals dhl of fedex.
    2008 R8 V8 - 2010 RS5 V8 - 2018 SQ5 ABT

    Originele VCDS omgeving Nijmegen

  8. Ad

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •