Resultaten 1 tot 4 van de 4

Onderwerp: Elektrisch raam defect

  1. #1

    Standaard Elektrisch raam defect

    Hallo allemaal,

    1.5 jaar geleden heb ik een audi cabrio gekocht waar ik met veel plezier in de zomer in rijd. Ik heb nu ongeveer 18.000 km gereden en na zelf de auto een beetje op orde te hebben gemaakt rijd die als een zonnetje. Nieuwe banden, standaard velgen, nieuwe olie, oliefilter, normaal luchtfilter, verse bougies en bougie kabels doen wonderen zullen we maar zeggen
    Sinds een paar weken geleden zijn de kabels van mijn elektrische linker voorraam echter gebroken en heb ik mijn raampje vast moeten zetten. Ik ben vandaag bezig geweest met een set die ik kon vinden van een Audi A4 maar dit past niet. Ik kan alleen geen nieuwe set vinden, weet iemand een site waar je dit onderdeel kan kopen? Dit mag zonder of met motor zijn want ik de motor doet het nu nog wel maar ik gok dat die het zeker de laatste maanden zwaar heeft gehad, het liep allemaal bijzonder stroef namelijk. Mocht niemand weten waar ik dit onderdeel kan vinden dan zit ik te denken aan alternatieven zoals een audi 80 of wie weet wel vw golf. Heeft iemand daar ervaring mee?

    mocht iemand een tip hebben dan hoor ik het graag want zeker nu rij ik graag met alle ramen naar benenden

    Bedankt en groet Tommy

  2. #2
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.033
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard re: Elektrisch raam defect

    1 van deze bedrijven contacten voor een mechaniek of complete deur.

    https://www.onderdelenlijn.nl/auto-o...-2deurs-links/
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  3. #3

    Standaard Re: Elektrisch raam defect

    Bedankt, ga ik proberen!

  4. #4

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2021
    Posts
    8
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio

    Standaard Re: Elektrisch raam defect


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •