Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Storing manueel dak

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2015
    Posts
    2
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 80

    Post Storing manueel dak

    Hallo,

    Ik heb een storing aan het manueel dak, waardoor het lichtje dat aangeeft dat het dak open is constant brandt en de ramen bij het starten van de wagen iets naar beneden komen (wat normaal gezien alleen bij het ontgrendelen van het dak mag gebeuren).
    Ik heb mij al suf gezocht op het internet, maar vind hier echt niets over terug, ook geen elektrisch schema.
    Kan er mij iemand helpen en/of mij een elektrisch schema bezorgen zodat ik weet waar ik de fout eventueel kan opsporen?
    Het betreft een cabriolet 2.3 uit 1991.

    Dank u
    Laatst gewijzigd door XIIIMystery; 01-02-22 om 12:26.

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Storing manueel dak

    Ongeveer dit halve subforum gaat over het dak. Als je even had gezocht, had je dit gevonden: https://www.audiforum.nl/forum/model...handmatig.html
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    06 2014
    Leeftijd
    61
    Posts
    42
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio

    Standaard Re: Storing manueel dak

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tom Bekijk Berichten
    Ongeveer dit halve subforum gaat over het dak. Als je even had gezocht, had je dit gevonden: https://www.audiforum.nl/forum/model...handmatig.html
    Dat klopt , heb ook alles al gelezen maar nergens kom je een link of info tegen over het elektrische schema van het handmatige dak.
    Mijn dak werkt nog steeds niet naar behoren en moet ik nog steeds met een imbus sleuteltje de afdekkap open maken aan 2 kanten.
    Het lampje van het dak op het dashboard gaat ook niet aan ( is vervangen voor een nieuw voor de zekerheid), micro switches door gemeten , raamschakelaar middenconsole vervangen , kabelbomen links + rechts in kofferklep vervangen
    Ondertussen al vele uren / dagen aan gespendeerd maar nog steeds niets , het begint op een stuurunit probleem te lijken.
    Er staat ook helaas nergens een concrete oplossing , dit uiteraard door de vele mogelijke storingen.
    Dus wie kan me helpen aan een elektrisch schema voor een handmatige 92er

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •