Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Auto wil niet op slot vanaf bestuurderskant

  1. #1

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    01 2017
    Leeftijd
    32
    Posts
    19
    Kudos
    0
    Auto
    Audi Cabrio

    Standaard Auto wil niet op slot vanaf bestuurderskant

    Hallo allen!

    Hopelijk is er iemand die iets soortgelijks gehad heeft, of iemand die mee wil denken!

    Sinds kort sluit de auto niet meer vanaf de bestuurderskant. De bestuurders deur sluit wel maar neemt dus niet de passagierskant en kofferbak mee. Het geheel openen lukt vreemd genoeg wel vanaf de bestuurderskant.

    Vanaf de passagierskant geen problemen met openen/sluiten.

    Omdat de bestuurders deur vanaf de passagierskant wel normaal opent lijkt me dat het vacuüm mechanisme nog goed moet zijn en vermoed ik een versleten slot. Alleen wel vreemd dat het wel lukt om de auto te openen.

    Als iemand dit wellicht ook gehad geeft, hoor ik het graag!

    Ryan
    Laatst gewijzigd door Ryan225; 14-04-22 om 22:15.

  2. #2

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    10 2009
    Posts
    453
    Kudos
    0
    Auto
    Audi 100
    Land
    Land

    Standaard Re: Auto wil niet op slot vanaf bestuurderskant

    Ik weet het niet zeker, maar volgens mij zitten er schakelaars in het slot om de pomp te triggeren. Mogelijk is die voor het op slot doen defect of de bedrading niet lekker.
    Laatst gewijzigd door lesley; 15-04-22 om 10:24.
    '92 Audi 100 S4 automaat
    '07 Passat 2.0 TFSI Highline
    '98 Audi A3 1.8T (circuit gebruik)

  3. #3

    Standaard Re: Auto wil niet op slot vanaf bestuurderskant

    Bij mij was slot bestuurderskant kapot. Daardoor kwam de lange stang volgens mij niet goed in dat pompje. Heb stangetje bij slot zelf verwijderd en een cv erin gezet. Nu doe ik deuren open en dicht met afstandbediening en als ik in het openbaar parkeer sluit ik de auto af met slot in kofferbak.

    Slot zelf vervangen kreeg ik niet voor elkaar omdat ik niet goed bij de schroefjes van de handgreep kon geloof ik. En ik vond twee sleutels ook niet handig.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •