Resultaten 1 tot 5 van de 5

Onderwerp: Toerenteller werkt niet

  1. #1

    Standaard Toerenteller werkt niet

    Hoi

    Deze week heb ik de aansluitingen van mijn temperatuurmeter en benzinemeter opnieuw gesoldeerd en deze werken weer goed. Maar sindsdien doen mijn toerenteller het niet meer en de display van mijn boardcomputer gaat telkens aan en uit. Heel irritant. Enig idee wat dit zou kunnen zijn?
    Daarnaast vraag ik mij af of de schakelindicator (nummer 893919271) van mijn automaat in mijn display goed werkt. Als het licht uit is dan is deze verlicht maar doe ik het licht aan dan gaat deze weer uit. Klopt dat? Ik zou namelijk verwachten dat het andersom is.

  2. #2
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Toerenteller werkt niet

    Gaaf, we mogen raden om wat voor auto het gaat. Een type 89, te oordelen aan het onderdeelnummer?
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure

  3. #3
    boyofwax's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    02 2014
    Posts
    130
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A3

    Standaard Re: Toerenteller werkt niet

    Als na "reparatie" iets anders niet meer werk is dat natuurlijk verdacht. Mijn tip is de boel opnieuw loshalen en bekijken. Stekker(s) goed aangedrukt? En daarnaast neem ik nog aan dat het om de tellerbak gaat. Daarnaast weet niemand wat je gesoldeerd hebt ... en twee defecten opgelost met solderen is voor mij ook verdacht. Ik weet van sommige modellen dat de LCD displays gaar zijn omdat de flexkabelverbinding het laat afweten.
    Automatic is king of the road.
    Plastic delen? Ze delen vanzelf.

  4. #4

    Standaard Re: Toerenteller werkt niet

    Sorry, vergeten. Het gaat om een cabriolet uit 1999.

  5. #5
    Administrator tom's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    11 2003
    Posts
    69.809
    Kudos
    389
    Land
    Land

    Standaard Re: Toerenteller werkt niet

    Verplaatst.
    WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure


Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •