Resultaten 1 tot 6 van de 6

Onderwerp: Audi Cabriolet: ontstekings module, waar te vinden?

  1. #1

    Standaard Audi Cabriolet: ontstekings module, waar te vinden?

    heb bobine en verdelerkap vervangen maar steeds na een minuut of 10 slaat hij weer af en is niet meer te starten dealer gebeld zegt is niet de hall voeler maar de ontstekings module heb er 1 besteld maar waar zit deze in de audi 80 cabriolet groetjes raymond

  2. #2

    Standaard

    Goed, je hebt een cabrio, maar verder?

    Wellicht is het handig om bouwjaar en motortype te vermelden, dan kunnen we er ook nog wat mee.


    Overigens zegt mijn glazen bol dat je het best eens achter de schopplaat passagierszijde kunt gaan zoeken, ook zou je het de dealer waar je het ding besteld hebt eens kunnen vragen?
    Appie :cool:

    Een schizofreen is nooit alleen...

  3. #3

    Standaard

    bij coen donkers in veghel, krijg je een ruilontsteking. kost iets van 100 euro.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Appie Dakleer Bekijk Berichten
    Goed, je hebt een cabrio, maar verder?

    Wellicht is het handig om bouwjaar en motortype te vermelden, dan kunnen we er ook nog wat mee.


    Overigens zegt mijn glazen bol dat je het best eens achter de schopplaat passagierszijde kunt gaan zoeken, ook zou je het de dealer waar je het ding besteld hebt eens kunnen vragen?
    op marktplaats gekocht heb een audi 80 cabrio 1991 het is een metalen plaat met stekker

  5. #5

    Standaard

    zit ie niet naast de bobine? met een 4polige stekker? want bij mijn coupé zit die daar namelijk ook, heb een coupé uit '89 met een NG motor.
    meer paarden onder de kap dan waar ik op kan zitten :-D


  6. #6

    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2005
    Posts
    467
    Kudos
    0
    Auto
    Audi A6

    Standaard

    dat is niet de ontstekingsmodule maar de eindtrap van de bobine.
    De ontstekingsmodule (VEZ apparaat) zit bij mij (audi coupe b3) rechts onderin achter de schopplaat bevestigd.
    Er zit een plastic afdekplaat voor die met een kruiskopschroef los te draaien is.
    Bij de audi 80 b4 2.3e zit hij precies op dezelfde plaats.
    Dus waarschijnlijk zit hij daar bij jou ook.

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •