Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Resultaten 41 tot 45 van de 45

Onderwerp: Koud slecht starten 1.9TDI

  1. #41
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.137
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard

    Misschien even de O ringetjes op het filter vernieuwen? beetje vaseline/olie er aan en dan er in drukken, het kan zijn dat die wat lekken.
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  2. #42

    Standaard

    Idd, plastic T stukje boven in het filter (Gebrogt met een Klipje) dat rubbertje eronder wil nog wel eens gaan lekker, met vreemde storingen.

    En als je motor slecht op toeren komt, ga dan maar een nieuwe startmotor halen dan haalt hij het starttoerental niet.

  3. #43
    Veek's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    39
    Posts
    964
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    Rubbertjes proper gemaakt en ingevet. En de grote boosdoener was toch de brandstofpomp die verkeerd was afgesteld na een tweede keer te laten uitlezen. Nu alles feilloos.
    Je hebt cabrio-rijders en je hebt mensen die met een cabrio rijden.

  4. #44
    Rol-Co's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    04 2007
    Posts
    9.137
    Kudos
    1
    Auto
    Audi S4

    Standaard

    Raar.....zo ineens of was er pas aan gesleuteld?, die pomp gaat toch niet zomaarvan tijd af?
    Audi S4 Avant Quattro Tiptronic (b7) black/black, only milk and juice come in 2 litres.

  5. #45
    Veek's Avatar
    Algemeen Auto Social
    Sinds
    05 2007
    Leeftijd
    39
    Posts
    964
    Kudos
    1
    Auto
    Audi Cabrio
    Land
    Land

    Standaard

    Bij het plaatsen van de nieuwe motor hadden ze die opnieuw moeten afstellen. Dus was ik met het startprobleem teruggegaan, hadden ze me gezegd dat de pomp zeker juist stond en ben ik op zoek gegaan naar andere mogelijkheden. Maar nadat niets ervan hielp ben ik toch nog eens terug gegaan en gezegd dat volgens jullie het toch de pomp kan zijn (aangezien ik al de rest al geprobeerd had) en hebben ze die eens uitbundig uitgelezen en bleek ze verkeerd te staan.
    Ook de regelklep zat er wat slecht op dus ben ik eens een nieuwe gaan kopen en heb ik het ringetje er terug mooi ingemonteerd.

    Nu start en loopt ie mooi. In zovere een 1.9TDI met injectoren mooi kan lopen

    Ook het verbruik is nu beter dan ervoor.
    Je hebt cabrio-rijders en je hebt mensen die met een cabrio rijden.


Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •